دعوت فدراسیون والیبال ترکیه از ایران برای برگزاری 2 ملاقات تدارکاتی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز در شهر استانبول دعوت کرد.

دعوت فدراسیون والیبال ترکیه از ایران برای برگزاری 2 ملاقات تدارکاتی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آموزشی و فنی، به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت ها 2023 در کشور های ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) حاضر می شود.

تمرینات آماده سازی این تیم از روز یکشنبه 27 فروردین در سالن فدراسیون والیبال شروع شده است و بعضی بازیکنان دعوتی به اردو نیز پس از خاتمه مسابقات باشگاهی به جمع مردان والیبال ایران ملحق خواهند شد.

فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز در استانبول دعوت نموده است و شاگردان بهروز عطایی از 27 تا 31 اردیبهشت در ترکیه اردو می زنند و در دو مسابقه محبت آمیز به مصاف تیم ملی والیبال ترکیه خواهند رفت.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال مردان ایران روز چهارشنبه 27 اردیبهشت تهران را به مقصد استانبول ترک می نماید و روز های آدینه و شنبه 29 و 30 اردیبهشت در دو ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز به تیم ملی والیبال ترکیه می رود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دعوت فدراسیون والیبال ترکیه از ایران برای برگزاری 2 ملاقات تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت فدراسیون والیبال ترکیه از ایران برای برگزاری 2 ملاقات تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید