راهنمای ست کردن استایل با لباس طرح حیوانات؛ ترند تازه سال 2024

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، استایل با لباس طرح حیوانات یکی از آن ترندهایی است که هیچوقت قرار نیست به طور کامل محبوبیت خودش را از دست بدهد و شما با کمی دقت به مجموعه های برندهای مختلف به راحتی می توانید بفهمید که این دسته از لباس ها در واقع یکی از مهم ترین آیتم هایی هستند که برای فصل های گرم امسال باید در کمد خود داشته باشید.

راهنمای ست کردن استایل با لباس طرح حیوانات؛ ترند تازه سال 2024

بهتر است بدانید که چاپ های الهام گرفته شده از حیات وحش و حیوانات، از طرح پلنگی گرفته تا پوست ماری، ببری و گورخری، می توانند استایل شما را از آنچه که هست بهتر نمایند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در این مطلب از وبلاگ آموزشی و فنی مگ به معرفی چاپ های حیوانات ترند و نحوه استایل کردن آن ها برویم. با ما همراه باشید.

کدام چاپ های طرح حیوانات امسال مد هستند؟

حتما شما هم در شبکه های مجازی دیده اید که بسکمک از افراد در استایل خود از انواع لباس طرح حیوانات استفاده می نمایند؛ اما نیاز دارید که بدانید دقیقا کدام یک از چاپ های حیوانات را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید در هنگام خرید کردن بهتر تصمیم گیری کنید.

  • چاپ پلنگی: مهم ترین و محبوب ترین طرحی که باید در نظر داشته باشید و احتمالا تا به حال متوجه محبوبیت دیوانه وار آن شده اید، چاپ پلنگی است. این نوع طرح حیوانات هرگز قرار نیست از مد بیفتد و تنوع بسیار زیادی در اندازه خال ها و رنگ های آن وجود دارد.
  • چاپ گورخری: یکی از چاپ هایی که در طول زمان توانسته جایگاه خودش را در بسکمک از سبک های پوشش حفظ کند، طرح گورخری است. این طرح معمولا به استایل شما جلوه ای گرافیکی و جسورانه می دهد و امسال روی بسکمک از آیتم های پوشیدنی و حتی اکسسوری ها دیده می گردد.
  • چاپ پوست ماری: طرح پوست ماری از آن دسته از چا پ هایی است که این روز ها در تن سلبریتی ها و افراد معروف دیده می گردد و همین باعث افزایش محبوبیت آن شده است. اگر می خواهید استایلتان پررنگ تر و مجذوب نماینده تر به نظر برسد، حتما لباس طرح حیوانات پوست ماری را امتحان کنید.
  • چاپ ببری: درست مانند چاپ پلنگی طرح ببری هم نسبت به چاپ های دیگر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همه افرادی که می خواهند استایلی به روز و خاص داشته باشند می توانند به سراغ آن بروند.
  • چاپ گاوی: در چند سال اخیر طرح گاوی همیشه طرفدارهای خودش را داشته است؛ به طوری که نمونه های مختلف آن را روی اکسسوری ها و لباس های می بینیم. این طرح استایل شما را کمی عجیب وغریب و متفاوت جلوه می دهد و برای امتحان آن باید ریسک پذیری بالایی داشته باشید.

بهترین آیتم و لباس طرح حیوانات

حتما حالا که با طرح های حیوانات مد امسال آشنا شده اید دلتان می خواهد به سراغ خرید آیتم های پوشیدنی دارای این چاپ ها بروید. در این بخش از مقاله به معرفی بهترین لباس ها و اکسسوری های طرح حیواناتی که خریدنشان انتخاب بسیار هوشمندانه ای است می رویم و به شما یاد می دهیم که چگونه آن ها را استایل کنید.

کفش ها و کتانی های دارای طرح حیوانات

انتخاب و خرید کفش ها و کتانی های طرح حیوانات یک حرکت جسورانه و خاص است که شاید همه افراد نتوانند به سراغ آن بروند. طرح گورخری و پوست ماری یا پلنگی و ببری، فرقی نمی کند که کفش شما دارای چه طرحی باشد چرا که هر کدام به خوبی می تواند ذوق و ریسک پذیری شما در مد و فشن را به اطرافیانتان نشان دهد. کتانی هایی که چاپ حیوانات دارند را با یک شلوار جین یا پارچه ای واید لگ و تیشرت ساده ست کنید تا استایلی ترندی و غیرقابل انتظار داشته باشید. برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند طرح حیوانات محدودیت خاصی ندارید اما پیشنهاد می کنیم آن ها را در مراسم ها و جشن های خاص خود بپوشید.

جوراب شلواری طرح حیوانات

به طور کلی استفاده از جوراب شلواری هایی که رنگ و طرحی به جز مشکی دارند می تواند استایل شما را کمی عجیب تر و خاص تر کند. بنابراین اگر از علاقه مندان سبک پوشش ویمسیکال یا خیابانی هستید پیشنهاد می کنیم برای کمک به تکنیک لایه لایه کردن استایل خود از این جوراب شلواری ها استفاده کنید. همانطور که می دانید جوراب شلواری های طرح پلنگی و ببری نسبت به چاپ های دیگر محبوبیت زیادی دارند؛ آن ها را با یک دامن تک رنگ یا پیراهن زنانه ای که قدش تا پایین زانو است ست کنید و از زیبایی زیادی که به شما هدیه می دهند لذت ببرید.

کیف های کوچک و بزرگ طرح حیوانات

کسانیکه نمی توانند طراحی حیوانات روی لباس خود را تحمل نمایند یا هیچ ایده ای درباره نحوه ست کردن آن ها ندارند بهتر است آزمایش خود را با یک کیف چاپ حیوانات شروع نمایند. نکته جالبی که باید بدانید این است که هر یک از طرح های حیوانات حس وحال متفاوتی را به استایل شما می بخشند؛ برای مثال یک کیف طرح پوست گاو استایل شما را جالب و در عین حال مانند یک نوجوان نشان می دهد. در حالیکه یک کیف طرح پوست ماری استایلتان را لوکس تر و خاص تر می کند. بنابراین مهم است که کیف و اکسسوری های خود را با توجه به ماهیت سبک پوشش خود انتخاب کنید.

از بازی با رنگ ها نترسید و سعی نداشته باشید که باقی لباس هایتان را تنها در همان تناژ رنگی طرح حیوانات کیف خود انتخاب کنید؛ گاهی اوقات ترکیب یک سری از رنگ ها درست برخلاف آنچه که فکر می کنید تیپتان را بهتر جلوه می دهد. اگر از کیف پلنگی یا گورخری در استایل خود استفاده کردید در بکارگیری اکسسوری های دیگر زیاده روی نکنید. همچنین اگر از روش های طراحی لباس حیوانات خانگی استفاده می کنید، مطمئن شوید که آیتم های مورد نظرتان چاپ های ظریفی دارند و با طرح کیف شما در تضاد نیستند.

تاپ ها، سوییشرت ها و لباس بادی حیوانات

بیشتر افراد فکر می نمایند که لباس های دارای طرح حیوانات سن فرد را بالاتر نشان می دهند و به همین دلیل برای کسانیکه نوجوان یا جوان هستند مناسب نخواهند بود. اما برخلاف این باور، استایل هایی که با تاپ ها و سوییشرت های دارای طرح حیوانات ست می شوند برای همه افراد مناسب هستند و تنها باید در تیپ خود به خوبی از آن ها استفاده کنید. اگر سوییشرت یا هودی طرح حیوانات می پوشید از شلوار جین های گشاد یا مام استایل استفاده کنید. اگر به سراغ بادی ها یا تاپ های این مدلی می روید، حتما برای کمر خود از یک کمربند ساده استفاده کنید تا ظاهرتان زیباتر گردد.

دامن های طرح حیوانات

اگر می خواهید یک لباس طرح حیوانات داشته باشید که همیشه بتوانید از آن استفاده کنید، به سراغ دامن بروید. خوشبختانه به دلیل محبوبیت بسیار زیاد چاپ های حیوانات پیدا کردن دامن هایی که این طرح ها را دارند اصلا سخت نیست. دامن طرح گاوی، پلنگی یا گورخری خود را با یک تیشرت یا بلیزر ساده بپوشید و سعی کنید از اکسسوری های ساده، درخشان و نه چندان چشمگیر استفاده نمایید. اگر می خواهید جلوه نیم تنه بالایی و پایینی خود را متعادل کنید، شاید بهتر باشد در استایلتان از یک کت جین هم استفاده نمایید. برای کفش هم همه چیز به خود شما بازمی گردد، اگر استایلتان خیابانی یا کژوال است از کفش های کتانی و اسنیکرز استفاده کنید. اگر می خواهید استایلی رسمی و زنانه داشته باشید به سراغ کفش های پاشنه بلند بروید.

پیراهن های زنانه طرح حیوانات

انتخال پیراهن های زنانه کوتاه یا بلند با طرح حیوانات می تواند برای مهمانی ها و دورهمی های کوچک فوق العاده باشد. از آنجایی که موقع پوشیدن این پیراهن ها لباس دیگری نمی پوشید، باید به اکسسوری ها، کفش ها و آرایش مو و صورت خود بیشتر توجه کنید. اگر لباستان طرح های پلنگی، ببری یا پوست ماری دارد باید زیور آلاتی را انتخاب کنید که کمی چشمگیر هستند و ظاهرتان را کامل می نمایند؛ مانند گوشواره های طلایی یا گردنبند نگین دار. آرایش صورت و مدل موهای خود را ساده اما کامل انجام دهید؛ مدل موهای دم اسبی یا موج دار برای استایل با لباس طرح حیوانات مناسب هستند. کیف های بزرگ ساده که این روزها هم به آیتم های ترندی تبدیل شده اند می توانند استایلتان را بی نقص نمایند.

شلوار پارچه ای و جین با طرح حیوانات

یکی از مجذوب نماینده ترین و پرطرفدارترین لباس های طرح حیوانات شلوارهای دارای این چاپ ها هستند که می توانند همه چیز را درباره استایلتان شما تغییر دهند. اگر می خواهید تیپتان کمی اسپورت و تینیجری باشد می توانید از شلوار جین های مام استایل طرح پلنگی به همراه کتانی استفاده کنید. با توجه به آب و هوای فعلی مکان زندگی خود و همچنین استایل شخصیتان، از تکنیک لایه بندی استفاده کنید. شلوارهای طرح حیوانات در فصل های پاییز و زمستان در کنار یک کت بلند ساده یا چرمی جلوه فوق العاده ای پیدا خواهند کرد. برای بالا تنه خود به سراغ آیتم هایی بروید که در عین سادگی به همان اندازه شلوارتان مجذوب نمایندهیت دارند و می توانند در استایل شما تعادل برقرار نمایند. با این شلوارها حتی می توانید یک استایل برای لباس تم تولد حیوانات هم داشته باشید.

شال و روسری طرح حیوانات

اگر به استایل با لباس طرح حیوانات علاقه مند هستید برای روی سر خود از آیتم هایی که دارای چاپ ببری یا پلنگی هستند استفاده نمایید. این روسری ها یا شال ها را با لباس های ساده و رنگ های خنثی ست کنید و حتما در نظر داشته باشید که از گوشواره های مینیمال اما در عین حال بزرگ استفاده نمایید.

کت ها و ترنچ کت های طرح حیوانات

از گذشته تا به حال کت ها و ترنچ کت های دارای طرح حیوانات یا دوخته شده با پوست آن ها در داشتن یک استایل خاص و متفاوت به افراد کمک می کردند. فرقی نمی کند که کت شما طرح پلنگی باشد گورخری، با جای دادن آن در استایل خود همه سرها به سمت شما بازمی گردد. در هنگام انتخاب شلوار مناسب برای این کت باید حواستان باشد که کمر آن بلند باشد تا اندامتان کشیده تر به نظر برسد. جالب است بدانید که شلوارهای جین به خوبی با طرح های پلنگی و ببری ست می شوند. برای کفش می توانید از بوت های پاشنه دار ساق بلند یا کتانی های تخت استفاده کنید.

نکات مهم استایل با لباس طرح حیوانات

استایل کردن انواع لباس طرح حیوانات می تواند کار جالب و سرگرم نماینده ای باشد اما بدون دانستن نکات مربوط به آن ممکن است کمی گیج نماینده به نظر برسد. اگر در کمد لباس خود یک لباس با چاپ طرح حیوانات دارید یا می خواهید به سراغ خرید آن ها بروید، پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنید.

  • توجه به رنگ های خنثی: اگر می خواهید در استایل خود از لباس طرح حیوانات استفاده کنید باید بدانید که این دسته از آیتم ها همه توجه ها را به خود جلب می نمایند. بنابراین بهتر است آن ها را با رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، بژ یا پارچه جین ست کنید تا چاپ روی لباستان برجسته تر و پررنگ تر به نظر برسد.
  • ترکیب چاپ های مختلف با یکدیگر: هیچوقت از ترکیب چاپ های طرح حیوانات با یکدیگر نترسید. شما حتی می توانید طرح حیوانات را با طرح های راه راه یا گل دار ترکیب کنید. فقط مطمئن شوید که چاپ ها را به طور متناسبی کنار یکدیگر گذاشته اید تا به جای متضاد هم شدن، مکمل هم باشند.

    استفاده از لوازم جانبی طرح حیوانات: اگر در استفاده از لباس طرح حیوانات تازه کار هستید و نمی خواهید استایلتان ظرافت و سادگی شخصی خودش را از دست بدهد، می توانید به سراغ بکارگیری اکسسوری های دارای چاپ حیوانات مانند روسری، کیف، کمربند یا کفش بروید. این آیتم ها برای شکست یکدستی و یکنواختی استایلتان فوق العاده هستند.

    لایه بندی لباس ها: لایه لایه پوشیدن لباس ها و در عین حال استفاده از آیتم های پوشیدنی دارای چاپ حیوانات یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید. برای مثال یک بلوز طرح پلنگی را با یک ژاکت جین یا کش بافت بپوشید تا ابعاد استایل خود را بیشتر نشان دهید.

    در نظر داشتن سادگی: درست است که گفتیم از ترکیب طرح های مختلف با یکدیگر نترسید، اما همیشه نباید طبق این اصل استایل خود را انتخاب کنید. اگر لباس طرح حیوانات مورد نظرتان بسیار پرزرق و برق است و همه توجه ها را به خودش جلب می کند بهتر است باقی آیتم هایی که انتخاب می کنید ساده باشند.

    توجه به مناسبت ها و موقعیت ها: برای پوشیدن لباس طرح حیوانات باید به موقعیتی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید توجه داشته باشید. شاید فکر کنید که این لباس ها بیشتر برای استایل های غیررسمی مناسب هستند اما لازم است بدانید که می توانید آن ها را برای موقعیت های رسمی تر هم استایل کنید.

    داشتن اعتماد به نفس: برای امتحان کردن هر نوع آیتم پوشیدنی و لباس متفاوت و خاصی شما باید اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین فراموش نکنید که به خودتان اطمینان داشته باشید و از امتحان کردن استایل های نو با لباس طرح حیوانات نترسید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با معرفی چاپ های حیوانات ترندی و آیتم هایی که می توانید تهیه کنید به شما در داشتن یک استایل زیبا و مجذوب نماینده کمک کنیم. فراموش نکنید که شما با هر نوع سبک پوششی که دارید می توانید با استفاده از آیتم های دارای طرح حیوانات ظاهر خودتان را بهبود ببخشید. پس در خرید این دسته از لباس ها و اکسسوری ها تردید نکنید.

منابع: Refinery29 ,ELLE

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای ست کردن استایل با لباس طرح حیوانات؛ ترند تازه سال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ست کردن استایل با لباس طرح حیوانات؛ ترند تازه سال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید