دوئل ماشین سازان در شهرقدس، فرصت خانگی رحمتی برای فرار از منطقه خطر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، با دو ملاقات در شهرهای تهران و مشهد ادامه پیدا می نماید.

دوئل ماشین سازان در شهرقدس، فرصت خانگی رحمتی برای فرار از منطقه خطر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) با دو ملاقات پیگیری می گردد که ابتدا پیکان و سایپا، داربی ماشین سازان را برگزار می نمایند و سپس شهرخودرو برای فرار از منطقه سقوط میزبان شاگردان رسول خطیبی است.

در نخستین ملاقات امروز(چهارشنبه)، داربی ماشین سازان از ساعت 15 در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار می گردد.

پیکانی ها که با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند برای رسیدن به جمع بالانشینان باید سایپایی را شکست دهند که در 7 هفته قبلی، 5 تساوی را کسب نموده است. شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا با 8 امتیاز در رده یازدهم هستند و می توانند در صورت کسب 3 امتیاز از رقیب خود یعنی پیکتن سبقت بگیرند. در سوی دیگر، شاگردان ویسی که هفته گذشته با نتیجه 3 بر یک مغلوب تراکتور شدند، حالا این فرصت را دارند که به سومین پیروزی فصل خود دست پیدا نمایند و بالاتر از تیم هایی چون فولاد و صنعت نفت قرار بگیرند.

از ساعت 15:45 در استادیوم امام رضا(ع)، دو تیم فوتبال شهرخودرو و آلومینیوم اراک برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان رحمتی اوضاع خوبی در جدول ندارند و با 7 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند. امید اصلی رحمتی در این ملاقات، امین قاسمی نژادی است که تا به ایجا 4 گل به ثمر رسانده و از معدود بازیکنان خوب تیمش بوده است. تیم مشهدی در 2 بازی قبلی خود شکست خورده و حالا اگر بخواهد از منطقه سقوط فرار کند، باید هر 3 امتیاز خانگی این بازی را به ارمغان بیاورد. در سوی دیگر شاگردان خطیبی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی گرفتند و پس از باخت در 2 هفته ابتدایی، 5 هفته ای است که هیج تیمی نتوانسته آن ها را شکست دهد. آلومینیوم با 9 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است و پیروزی می تواند آن ها را به جمع 4 تیم بالای جدول اضافه کند.

دیروز و در نخستین ملاقات این هفته، سپاهان پیروز شد با نتیجه 2 بر یک میزبان خود، مس رفسنجان را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوئل ماشین سازان در شهرقدس، فرصت خانگی رحمتی برای فرار از منطقه خطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل ماشین سازان در شهرقدس، فرصت خانگی رحمتی برای فرار از منطقه خطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید