خبرنگاران برنده جایزه برترین شرکت مسافرتی آسیای غربی در سال 2015

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در 17 فوریه 2016 مراسم باشکوهی را تحت عنوان جوایز گردشگری مالزی (MTA) 2015/2014 برگزار نمود. این جوایز به 65 شرکت و سازمانی که نقش چشمگیری در رشد و توسعه صنعت گردشگری در مالزی ایفا نموده اند، اعطا شد. مراسم اعطای جوایز در مرکز تجارت دنیای پوترا واقع در کوالالامپور با حضور معاون نخست وزیر مالزی دکتر احمد زاهد حمیدی و مهمترین مقامات و مسئولان گردشگری مالزی و دیگر کشورهای دنیا برگزار گردید. جوایز گردشگری مالزی یکی از مهمترین و با ارزش ترین جوایز در منطقه آسیا و اقیانوسیه می باشد که از سال 1987 به طور سالانه برگزار می گردد.

خبرنگاران برنده جایزه برترین شرکت مسافرتی آسیای غربی در سال 2015

در مراسم سال جاری شرکت خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی وبلاگ آموزشی و فنی در کنار 25 دفتر مسافرتی دیگر از کشورهای مختلف دنیا پیروز شد در فهرست نهایی بهترین برگزارکنندگان تور خارجی در نوزدهمین آیین جایزه گردشگری مالزی قرار گیرد و جایزه بهترین شرکت مسافرتی آسیای غربی در سال 2015 را دریافت کند. شرکت وبلاگ آموزشی و فنی به دلیل برگزاری با کیفیت تور مالزی در شهرهای کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی، تامان نگارا و تیومان آیلند و همچنین فرستادن بیشترین تعداد مسافران به کشور مالزی در این مراسم به عنوان برترین تور اپراتور در غرب آسیا معرفی گردید.

در این مراسم مجموعه تفریحی گنتینگ (Genting) و مرکز خرید پاویلیون (pavilion) پیروز به دریافت جایزه ویژه این دوره شدند. همچنین مرکز خرید Sunway pyramid به عنوان مرکز خرید خلاق، مجموعه Legoland به عنوان بهترین پارک موضوعی و Tabin Whildlife Reserve به عنوان بهترین جاذبه طبیعی در مالزی شناخته شدند.

این مراسم با حضور 53 داور و اهدای 65 جایزه به فعالان گردشگری داخلی و خارجی منتخب از میان بیش از 590 شرکت کننده برگزارشد و جوایز شامل بهترین نشریات، مقالات، وبلاگ، برگزار کنندگان تور، خدمات اقامتی، راهنمای تور، جاذبه گردشگری، رستوران خلاق، مرکز ماساژ مراکز خرید و اقامت خانگی در گروه های خارجی و داخلی بود.

سال جاری دو گروه بهترین مستند سفر و تبلیغات آنلاین نیز به این گروه ها افزوده شده اند. مالزی میخواهد تا با خلاقیت، ایجاد جاذبه های جدید و تمرکز بر گردشگری ورزشی، گلف، خرید، Homestay و پرنده نگاری، تا سال 2020 به هدف خویش در جذب 30 میلیون گردشگر دست یابد هرچند که آمارها نشان می دهد که سال گذشته (2015) با جذب 25.7 میلیون گردشگر نسبت به 27.4 میلیون نفر سال 2014 نه تنها رشدی نداشته که با افت نیز روبرو بوده است.

منبع: الی گشت

به "خبرنگاران برنده جایزه برترین شرکت مسافرتی آسیای غربی در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنده جایزه برترین شرکت مسافرتی آسیای غربی در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید