خبرنگاران باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تهران - خبرنگاران - باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با همکاری این سازمان، بانک رفاه کارگران و شرکت رایتل شروع به کار کرد و این طرح به صورت پایلوت در استان فارس شروع شد و در آینده نزدیک در سراسر کشور گسترش خواهد یافت.

خبرنگاران باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اضافه نمود: با همکاری بین بخشی توانستیم شرایط مناسبی را برای ارائه خدمتی جدید به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فراهم کنیم.

محمد شریعتمداری اضافه نمود: در آینده بیش از سه میلیون نفر بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از مزایای این طرح برخوردار می شوند و این اقدام علاوه بر یاری به افزایش قدرت خرید بازنشستگان بر بهبود شرایط مالی بنگاه های مالی نیز اثرگذار است و تقاضای تضمین شده ای را برای کالاهای فراوریی ایجاد می کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از کوشش کارکنان سازمان تامین اجتماعی به ویژه کادر درمانی در خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش، گفت: بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی با همه ظرفیت در خدمت شهفرایندان به خصوص بیماران مبتلا به کرونا است و در بعضی شهرها کل بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

وزیر کار اضافه نمود: این وزارتخانه از ساعات اولیه با تشکیل قرارگاه در سازمان تأمین اجتماعی و صدور ابلاغ های لازم به حوزه سرمایه گذاری این سازمان قدم های موثری برای تغییر خطوط فراوری و فراوری حداکثری مواد ضدعفونی در سراسر کشور انجام داد و تا هفته گذشته بیش از 300 هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی نماینده در این مجموعه فراوری و توزیع شده است.

وی گفت: در فراوری دارو نیز در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) کوشش شد که برای موادی که در فرایند درمان و کاهش عوارض این بیماری اثرگذار هستند با استفاده از تمامی ظرفیت ها اقدام گردد و تا هفته گذشته 6 تن مواد مورد احتیاج دارویی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است و این فرایند تداوم خواهد داشت.

شریعتمداری ضمن تأکید بر اینکه مدیریت و هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای مقابله با کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می گردد، گفت: مواد ضدعفونی نماینده و داروهای فراوریی در شستا براساس قواعد مصوب در چارچوب قواعد توزیعی وزارت بهداشت، توزیع می گردد و واحدهای فراوریی مستقیم برای توزیع اقدامی نمی نمایند و در چارچوب ضوابط وزارت بهداشت اقدام صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید