حمله یک گاو به مردم شهر ری ، پایان گاو چه شد؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، 44 سال پیش آن موقع که هنوز حیوانات اهلی در شهرها دیده می شدند، روز 13 شهریور سال 60 در شهر ری حادثه ای رخ داد که نقش اول آن را یک گاو بازی می کرد.

حمله یک گاو به مردم شهر ری ، پایان گاو چه شد؟

وبلاگ آموزشی و فنی آنلاین- گروه سرنخ: گاو نگون بخت از صاحب خود جدا شد و افسار خود را پاره کرد و در خیابان به راه افتاد. اما ناگهان حضور آدم و خودروها گاو را ترساند و باعث شدکه به سوی مردم هجوم ببرد و در این بین چندین نفر را زخمی کند. اینکه گاو بعد از زخمی کردن آن افراد به کجا رفته و چه حادثه دیگری را خلق نموده و سرانجامش چه شده را باید در ادامه این ماجرا پیگیری کرد.

روزنامه اطلاعات در این روز درباره گاو نگون بخت و ماجرایش اینگونه نوشت: یک گاو در شهر ری به عابرین حمله کرد و چند کودک را مجروح کرد. این حادثه روز پنجشنبه هفته گذشته در شهرری رخ داد. گاو مزبور پس از مجروح کردن چند کودک در خیابان به داخل یک کارخانه سنگ بری رفت و به کارگران کارخانه حمله کرد، کارگران وحشت زده دست از کار کشیدند و ماموران کمیته منطقه 14 را در جریان گذاشتند.

پاسداران کمیته مزبور به محل رفتند و با شلیک چند گلوله گاو را مجروح کردند و سپس سر بریدند. قرار شد گوشت گاو با نظارت ستاد مبارزه با گرانفروشی منطقه 20 به قیمت عادلانه فروخته گردد. پول گوشت به صاحب مسترد گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمله یک گاو به مردم شهر ری ، پایان گاو چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله یک گاو به مردم شهر ری ، پایان گاو چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید