تجلیل از مدافعان سلامت استان همزمان با اختتامیه جشنواره سراسری داستان نویسی کووید 19

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، جشنواره سراسری داستان نویسی کووید 19 با معرفی برگزیدگان و تجلیل از مدافعان سلامت استان به کار خود سرانجام داد.

تجلیل از مدافعان سلامت استان همزمان با اختتامیه جشنواره سراسری داستان نویسی کووید 19

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی لرستان: اولین دوره جشنواره داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج و توجه به بهداشت فردی و سلامت عمومی جامعه و ایجاد بستر مناسب برای کشف استعدادهای ادبی، با همکاری معاونت فرهنگی و مطبوعات این اداره کل و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار گردید.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، پس از ارسال فراخوان 180 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری در دو مرحله توسط هیات داوران متشکل از تیمور احمدوند و فریبا اسدی، مجموعاً 36 اثر به بخش پایانی راه یافت.

نماینده هیات داوران در آیین اختتامیه جشنواره با اشاره به لزوم نگاه مسئولانه هنرمندان به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و گذشت، گفت: این موضوع می تواند تهدید ها را ه فرصت مبدل سازد.

تیمور احمدوند شرح داد: استقبال خوب نویسندگان کشوری از این جشنواره نوید بخش این نکته بود که هنرمند نمی تواند نسبت به شرایط محیط پیرامون خود بی تفاوت بوده و رفتارهای هر قشر و فردی در نظر مدم مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هنر می تواند قابلیت اندازه گیری در فرهنگ را ایجاد کند تا بدانیم کجا ایستاده ایم اضافه کرد: کشف استعداداهای تازه در حوزه داستان نویسی و داستانک از دیگر اتفاقاتی است که به واسطه این جشنواره محقق شد.

آراء هیات داوران جشنواره سراسری داستان نویسی کووید 19 به این شرح اعلام شد:

برگزیدگان جشنواره:

نسیم خنجری از خرم آباد نفر اول، برنده تندیس، لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی جشنواره

روح الله صالحی از نهاوند نفر دوم، برنده لوح زرین و جایزه نقدی جشنواره

لاله اسحاق زاده از دزفول و خدیجه مرادبیگی از دره شهر برگزیده مشترک سوم برندگان لوح زرین و جایزه نقدی جشنواره

شایستگان تقدیر:

سهیلا سپهری، پوریا اسکندرزاده، دنیا اسکندرزاده و نیلوفر صادقیان از تهران، گوهر ایمانی و علیرضا رضایی از خرم آباد، علی صفری از کرج و آرش رضایی از ازنا

در این مراسم همچنین از فرهنگ کدخدایی، حمزه رضایی هابیل، مهری نورمحمدی چگنی و شهرام کائدی به نمایندگی از مدافعان سلامت استان تجلیل بعمل آمد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تجلیل از مدافعان سلامت استان همزمان با اختتامیه جشنواره سراسری داستان نویسی کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مدافعان سلامت استان همزمان با اختتامیه جشنواره سراسری داستان نویسی کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید