بهره برداری از یک پل ماشین رو در منطقه 2 تهران ، دسترسی به کدام معابر آسان تر می گردد؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری طرح اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران همزمان با هفتاد و دومین پویش امید و افتخار در روز شنبه 18 شهریورماه اطلاع داد.

بهره برداری از یک پل ماشین رو در منطقه 2 تهران ، دسترسی به کدام معابر آسان تر می گردد؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هادی حق بین با اعلام اینکه در روز شنبه 18 شهریورماه همزمان با هفتاد و دومین رویداد امید و افتخار، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این پروژه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاونان شهردار تهران و مدیران ارشد شهری افتتاح می گردد.

او هدف از اجرای این طرح را بهبود دسترسی های محلی بیان کرد و اضافه نمود: عملیات عمرانی این پروژه در سال 1399 به وسیله شهرداری منطقه 2 و با مشارکت هتل اسپیناس پالاس شروع شد و با وجود اجرای شمع ها و ستون ها، تا مرحله احداث عرشه پل پیش رفت اما به دلایلی متوقف شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام اینکه این پروژه با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در پاییز سال گذشته به این معاونت واگذار شد، گفت: بهره برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل دسترسی های محلی و کاهش گردش های اضافی در محدوده منطقه 2، بر بهبود دسترسی مجموعه هتل اسپیناس و پارک ژوراسیک به خیابان ایثارگران نیز اثرگذار خواهدبود.

حق بین با بیان اینکه طرح اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، شامل یک دستگاه پل رفت و برگشت به طول 30 متر و عرض 31 متر با 2 خط عبوری و یک پیاده رو در طرفین است، یادآور شد: یک مسیر راستگرد به طول 200 متر و عرض 30 متر نیز در این طرح احداث شده است.

وی بعلاوه توضیح داد: اصلاح هندسی مسیر و میدان بلوار شقایق، اصلاح هندسی خیابان ایثارگران در محدوده اتصال به پل و احداث 200 متر دیوار وزنی و مسلح با میانه ارتفاع 2.8 متر از دیگر اقدامات اجرا شده در قالب این پروژه به شمار می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهره برداری از یک پل ماشین رو در منطقه 2 تهران ، دسترسی به کدام معابر آسان تر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از یک پل ماشین رو در منطقه 2 تهران ، دسترسی به کدام معابر آسان تر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید