انتشار فراخوان ثبت نام داوری جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان برای داوری مخاطبان کودک و نوجوان فراخوان داد.

انتشار فراخوان ثبت نام داوری جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از روابط ستاد اطلاع رسانی جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان، این دوره از جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان بصورت ترکیبی، در 2 بخش فیزیکی و آنلاین برگزار می گردد. به همین علت در شهر های میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می توانند به صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در سالن های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا نمایند و پس از دیدنی فیلم ها در سالن جشنواره، برترین فیلم از نگاه خود را انتخاب نمایند.

سال جاری گزینه داوری آنلاین همانند سال گذشته برای بچه ها و نوجوان وجود دارد و آن دسته از علاقه مندان که می خواهند بصورت آنلاین فیلم ها را دیدن و داوری نمایند باید در مهلت اعلام شده برای داوری ثبت نام نمایند.

در این دوره همانند ادوار گذشته، برترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی گردد.

بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش های استانی جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان انجام می گردد، بچه ها و نوجوانان 6 تا 16 ساله (متولدین 1384 تا 1394) می توانند از سراسر کشور به وسیله سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری بچه ها و نوجوانان ثبت نام نمایند.

فرصت ثبت نام داوران کودک و نوجوان سراسر کشور از 8 صبح روز چهارشنبه 24 شهریورماه شروع و تا ساعت 24 شنبه 3 مهر 1400 ادامه دارد.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از 16 تا 21 مهر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) در 2 بخش مسابقه ایران و مسابقه بین الملل، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتشار فراخوان ثبت نام داوری جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان ثبت نام داوری جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید