بیوگرافی احسان کرمی ، مجری، صدا پیشه و خواننده ایرانی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، احسان کرمی مجری و صدا پیشه ایرانی در تاریخ 20 تیرماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی صدا پیشگی عزیزم ببخشید در مجموعه کلاه قرمزی را برعهده داشت.

بیوگرافی احسان کرمی ، مجری، صدا پیشه و خواننده ایرانی

بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی در تاریخ 20 تیرماه 1359 در محله قیطریه تهران به جهان آمد. وی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. احسان کرمی کاردانی تشریفات خوانده ، دوره فیلم سازی را در انجمن فیلمسازی جوان گذرانده و بعد دوره بدن و بیان تئاتر را هم پیش میکائیل شهرستانی آموخته است.

ازدواج

احسان کرمی متاهل است.

وی درباره جریان ازدواج آشنایی با همسرش می گوید: من در این سال ها حدود 40 شغل عوض کردم. یکی از شغل های من تور لیدر بود؛ مثلا هوس می کردم که به اصفهان بروم و تور یک روزه به اصفهان می بردم. در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم؛ البته من و همسرم با یکدیگر عظیم شدیم چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر بنام نیکمهر داریم و همه چیز خوب و نرمال است.

احسان کرمی و همسرش

آغاز کار هنری

آغاز فعالیتش در رادیو تهران با نویسندگی آیتم طنز بود. این آیتم به اسم چراغ قرمز بود که یک روز بازیگر آیتم نیومد و خودش به جای آن بازی کرد و بدین ترتیب بازیگر رادیو شد. از جمله شبکه های رادیویی که وی با آن ها همکاری داشته است می توان به رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیغام اشاره نمود. وی در مقطعی از گویندگان برنامه آدینه ایرانی نیز بود.

احسان کرمی می گوید: تا به حال 40 شغل عوض نموده است. از کریستال فروشی گرفته تا سرآشپزی در یکی از رستوران های ایتالیایی، اما حالا حرفه اش را دوست دارد و با عشق به آن می پردازد.

احسان کرمی و فرزندش

ورود به تلویزیون

از سال 87 با اجرای برنامه نقره وارد تلویزیون شد. بعد اجرای تصویر زندگی به او سپرده شد. کرمی تا به امروز مجری بسیاری از مراسمات و برنامه های تلویزیونی بوده است که بعضی از آن ها در زیر آمده است:
  • برنامه وقت خواب (برنامه اینترنتی-سایت آپارات)
  • برنامه طلوع (شبکه چهار)
  • برنامه زنده رود (مرکز اصفهان)
  • برنامه خوشا شیراز (مرکز فارس)
  • برنامه امضا (شبکه سه)
  • برنامه رادیو هفت (شبکه آموزش)
  • چارگوش (برنامه اینترنتی)
  • ویژه برنامه تحویل سال 95 شبکه دو (و اینک فردا)
  • افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94
  • افتتاحیه شبکه تهران اچ دی
  • خنداونه (مجری برنامه خنداننده شو)

تجربه بازیگری

وی که دوره های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی گذرانده است، هرساله تعداد زیادی تئاتر را روی صحنه می برد و علاوه برآن آثار تصویری متعددی نیز ارائه نموده است:
  • دربست (به کارگردانی علی خامه پرست فرد)
  • 360 درجه (به کارگردانی سام قریبیان)
  • عالیجناب (به کارگردانی سام قریبیان)
  • اژدهای سرخ 1 (به کارگردانی احمد راستگو)

تجربه خوانندگی

او که تا به امروز چند قطعه موسیقی را منتشر نموده است، در تابستان 95 کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد. وی درباره علاقه اش به موسیقی می گوید: سنتی بیشتر گوش می کنم ولی واقعیت این است که من همه نوع موسیقی به جز موسیقی رپ را دوست دارم و گوش می کنم. باید بگویم که دیوانه آقای شجریان هستم و به نظرم ایشان انسان باعظمتی هستند و یکی از افتخاراتم این است که هموطن محمدرضا شجریان هستم و در زمانه و هوایی نفس می کشم که ایشان نفس کشیده اند. موسیقی سنتی به شدت برایم اهمیت دارد.

صدا پیشه عزیزم ببخشید

احسان کرمی با صداپیشگی شخصیت ببخشید عزیزم در مجموعه کلاه قرمزی شناخته می گردد، او با اصرار خود وارد این مجموعه شد و کمتر از 10 روز با این تیم تمرین کرد و 5 روز مانده به پخش، شخصیت ببخشید عزیزم شکل گرفت و توانست این چهره را نزد مردم محبوب کند. همچنین احسان کرمی به عنوان راوی مجموعه عروسکی شکرستان انتخاب شده است؛ کاری که پیش از این توسط مرتضی احمدی در مجموعه انیمیشنی آن انجام می شد.

احسان کرمی پرسپولیسی است

احسان کرمی درباره علاقه اش به فوتبال چنین می گوید: به شدت اهل فوتبال و هوادار پرسپولیس هستم. تا حالا نشده که کسی بتواند در کری خوانی من را شکست بدهد. فقط یک نقطه ضعف دارم و آن هم در خصوص بایرن مونیخ، تیم خارجی مورد علاقه ام است که مربوط به فنیال سال 1999 می گردد.

برای دریافت آخرین اخبار و تصاویر از این مجری و هنرپیشه محبوب ایرانی به صفحه رسمی او در اینستاگرام بروید.

ehsaankaramy@

مجله اینترنتی وبلاگ آموزشی و فنی

منبع: setare.com

به "بیوگرافی احسان کرمی ، مجری، صدا پیشه و خواننده ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی احسان کرمی ، مجری، صدا پیشه و خواننده ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید