اریک اشمیث در فوریه گوگل را ترک نموده بود

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، اریک اشمیث یکی از موسسان گوگل در ماه فوریه با این شرکت خداحافظی نموده، امری که می تواند نشانگر انتها یک عصر در این شرکت عظیم فناوری باشد.

اریک اشمیث در فوریه گوگل را ترک نموده بود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از انگجت، وی که در سال های اخیر از حجم فعالیت های اجرائی خود به شدت کم نموده و تنها در حد مشاور فنی با گوگل و آلفابت همکاری می کرد در ماه فوریه روابط خود را با این شرکت ها قطع نموده است.

هنوز به طور دقیق معین نیست که چرا اشمیث تصمیم گرفته گوگل را ترک کند، اما به نظر می رسد وی ترجیح می دهد در حوزه های دیگری متمرکز شده و در زمینه ارتقای فناوری های نظامی با دولت و ارتش آمریکا همکاری نموده و به آنها مشاوره بدهد.

اشمیث مدتی است که در گوگل و آلفابت نقش کلیدی ندارد. وی در سال 2011 از مدیرعاملی گوگل کنار کشیده بود و در سال 2017 هم از مدیریت اجرایی آلفابت کنار رفته بود. وی در سال 2019 هم از هیات مدیره آلفابت استعفا داد. اشمیث به علت نقش آفرینی کلیدی در زمینه رشد گوگل و خلاقیت هایی که در این زمینه به خرج داده بود، به شدت مشهور شده بود. سرگی برین و لری پیچ موسسان گوگل از شم تجاری وی برای پیشرفت گوگل به خوبی استفاده کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "اریک اشمیث در فوریه گوگل را ترک نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریک اشمیث در فوریه گوگل را ترک نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید