موجود زنده ای که از درخت کریسمس سر درآورد!، عکس

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، زنی از یافتن یک تزئین اضافی روی درخت کریسمس خود، حیوان زنده ای که در میان شاخه ها پنهان شده بود، شوکه شد.

موجود زنده ای که از درخت کریسمس سر درآورد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آموزشی و فنی ، Tiktoker Brett، اهل کالیفرنیا، ویدئویی از کشف غیرمعمول خود را به اشتراک گذاشت که در آن یک صاریغ در درخت برفی مصنوعی پنهان شده بود.

او گفت: من به معنای واقعی کلمه در حال حاضر عصبانی هستم. من نمی دانم چگونه این صاریغ در خانه من و از درخت من بالا رفت و سعی می کنم آن را بیرون بیاورم، اما به من اجازه نمی دهد و فقط نمی دانم چه کار کنم. او شرح داد: نمی دانم چطور وارد اینجا شد، درهایم را باز نمی گذارم.

صاریغ را می توان دید که آرام در اعماق درخت کریسمس نشسته و به زن نگاه می نماید. این ویدئو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 4.2 میلیون بازدیدکننده داشت و هزاران نفر در بخش نظرات هجوم آوردند و شوک خود را ابراز کردند.

او بعداً شرح داد که چگونه عطسه های متوالی منجر به کشف این جاندار و بعداً خارج کردن آن از خانه اش شده است.

یک عطسه شنیدم. سه سگ و یک گربه دارم، بنابراین فکر کردم یکی از آنها آنجا بود، اما آنها آنجا نبودند. بنابراین فکر کردم شاید دچار توهم شده ام و به کارم ادامه دادم. سپس دوباره آن صدا را شنیدم اما کمی بلندتر و صداهای دیگر و بلند شدم و آغاز به جستجو کردم تا ببینم گربه ام پشت کاناپه گیر نموده است یا چیزی در پنجره خوابیده است. اما همانطور که به اطراف نگاه می کردم، دم موش واقعاً بزرگ و دراز را دیدم و به نوعی متوقف شدم زیرا در شوک بودم. من نمی دانستم آن چیست.

صاریغ یا ساریگ به گروهی از کیسه داران گفته می گردد که انواع مختلف آن ها جثه هایی به مقدار موش تا گربه دارند و در قاره آمریکا، به ویژه جنگل های آمریکای جنوبی یافت می شوند. صاریغ های ماده در زیر شکم کیسه ای دارند که بچه های خود را در آن نگه می دارند.

منبع: nypost

227227

منبع: خبرآنلاین

به "موجود زنده ای که از درخت کریسمس سر درآورد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجود زنده ای که از درخت کریسمس سر درآورد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید