آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های باکو

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، معرفی بهترین هتل های باکو

صنعت توریسم در کشور آذربایجان به سرعت در حال رشد است و تعداد گردشگران در این کشور در حال افزایش است. به طوریکه مسافران تجاری به مسافرانی تبدیل شده اند که برای بازدید از این کشور به آن سفر می نمایند. باکو، پایتخت آذربایجان، توانسته است با ترکیب تاریخ، فرهنگ و غذا، سنت و مدرنیته را در کنار هم قرار بدهد. به همین دلیل بسیاری از گردشگران این شهر را برای سفر خود انتخاب می نمایند. اما اقامت در محلی مناسب همیشه نگرانی بسیاری از مسافران است. اگر شما هم یکی از مسافران باکو هستید، پس با خبرنگاران همراه باشید تا برای اقامتی راحت و مناسب در این شهر، شما را با بهترین هتل های باکو آشنا کنیم. برای رزرو سریع و راحت هر هتل کافی است که روی نام آن کلیک کنید و اگر هتل مد نظر شما در این مطلب موجود نیست کافی است که برای رزرو هتل باکو در سایت خبرنگاران اقدام کنید.

آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های باکو

1. هتل بوتیک 19 باکو(Boutique 19 Hotel)

هتل 5 ستاره بوتیک 19 باکو در نزدیکی قلعه دختر واقع شده است و کمتر از 1 کیلومتر از قصر شیروان شاه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا پارک آپلند 1.9 کیلومتر، تا میدان فواره ها 2.1 کیلومتر و تا موزه فرش آذربایجان 2.9 کیلومتر است.

اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون تخت، حمام شخصی، قهوه ساز و وای فای رایگان هستند.

هر روز صبحانه ای سبک در رستوران این هتل سرو می گردد. همچنین غذا های این هتل بین المللی هستند.

پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران است و کارمندان آن به دو زبان آذربایجانی و انگلیسی صحبت می نمایند.

هتل بوتیک 19 یکی از هتل های محبوب نزد مسافران است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل بین زوج های جوان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، به طوریکه نمره 9.8 را در میان آن ها به دست آورده است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به ترنسفر فرودگاهی، اتاق خانوادگی، رستوران و خدمات اتاق اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس: Aziz Aliyev street 19, AZ1005 Baku, Azerbaijan

2. هتل گرند هتل اروپا (Grand Hotel Europe)

هتل 5 ستاره گرند هتل اروپا، اقامتی منحصر به فرد را در مرکز شهر باکو برای مسافرین فراهم می نماید. این هتل در کنار مرکز تجاری بین المللی واقع شده است. همچنین از این هتل می توانید نظاره گر دریاچه زیبای خزر باشید.

مبلمان و طراحی داخلی این هتل لوکس و مدرن هستند. اتاق های رنگارنگ این هتل همگی مجهز به دستگاه تهویه هوا، ماهواره، تلویزیون، مینی بار، و بالکنی با نمایی زیبا از دریای خزر هستند.

مسافران می توانند از غذاهای گرم و سرد آذربایجانی و بین المللی در رستوران خاویار طلایی این هتل لذت ببرند.

همچنین این هتل اسپا، سونا، حمام، ماساژ و سالن ورزشی مجهزی دارد.

از فرودگاه حیدر علی اف تا گرند هتل اروپا، فقط 20 دقیقه با ماشین فاصله است و مسافران می توانند از پارکینگ شخصی این هتل به صورت رایگان استفاده نمایند.

از دیگر امکانات گرند هتل اروپا می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی و اسپا، بار و صبحانه ای فوق العاده اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

وب سایت

آدرس: Tbilisi Prospekt 20, AZ1078 Baku, Azerbaijan

هتل فور سیزن باکو(Four Seasons Hotel Baku)

هتل فور سیزن باکو، با نمایی زیبا به دریاچه خزر و شهر قدیمی باکو، در محدوده کاخ شیروانشاه قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره یک رستوران، بار، استخر و اتاق هایی مجهز به تهویه هوا دارد.

تمامی اتاق های بزرگ و نورگیر هتل فور سیزن، طراحی منحصر به فردی دارند. و هر اتاق مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت، بار، قهوه/ چای ساز، حمام های مرمری و نمایی زیبا به دریاچه خزر هستند.

در رستوران زافرانو هتل فور سیزن، غذا های ایتالیایی سرو می گردد.

مسافران می توانند از خدمات بهداشتی و زیبایی اسپای هتل فور سیزن که در طبقه بالای آن واقع شده است استفاده نمایند. این خدمات شامل حمام، سونا و ماساژ می باشد. همچنین می توانند از استخر شنا و یا سالن ورزشی آن استفاده نمایند.

مرکز خرید ژارک بولوار تنها 2 دقیقه و مرکز خرید پورت باکو 6 دقیقه با ماشین با هتل فور سیزن باکو فاصله دارند. همچنین فاصله بین هتل فور سیزن تا موزه هنر را می توانید 5 دقیقه ای پیاده بپیمایید. فرودگاه حیدر علی اف در 30 کیلومتری این هتل واقع شده است.

این هتل نزد مسافران بسیار محبوب است و یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در شهر باکو دارد. همچنین هتل فور سیزن محبوب زوج های جوان است، به طوریکه امتیاز 9.7 را از طرف آن ها دریافت نموده است.

امتیاز: 9.7

آدرس: Neftchilar Avenue 1, AZ1095 Baku, Azerbaijan

3. هتل سون بوتیک باکو(Seven Boutique Hotel Baku)

هتل سون بوتیک باکو، هتلی 3 ستاره است که محل اقامتی مناسب و راحت را برای مسافران فراهم می نماید. این هتل در نزدیکی میدان فواره ها، قلعه دختر و کاخ شیروان شاه قرار گرفته است.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، میز، حمام شخصی و رختکن هستند. اتاق های این هتل نمایی زیبا به شهر دارند.

صبحانه این هتل به صورت بوفه است و صبحانه مخصوص گیاهخواران نیز در آن تدارک دیده می گردد.

این هتل به خاطر امکانات دوچرخه سواری که دارد محبوب است و مسافران می توانند به راحتی از آن دوچرخه کرایه نمایند.

پذیرش این هتل در هر زمانی از روز آماده خدمات رسانی به مسافرین هستند و به دو زبان انگلیسی و عربی مسلط می باشند.

برج های شعله باکو 2 کیلومتر با هتل سون بوتیک فاصه دارند.

هتل سون بوتیک مورد ژسند بسیاری از زوج های جوان است و از طرف آن ها نمره 9.5 را به خود اختصاص داده است.

از دیگر امکانات هتل سون بوتیک می توان به ترنسفر فرودگاهی، خدمات اتاق، وای فای رایگان، پارکینگ و صبحانه ای خوب اشاره نمود.

امتیاز: 9.1

آدرس: Islam Safarli Street, AZ1005 Baku, Azerbaijan

4. هتل پرمییر اولد گیتز باکو(Premier Old Gates)

هتل پرمییر اولد گیتز باکو، هتلی 4 ستاره است که یک تراس، پذیرش 24 ساعته، و وای فای رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این هتل 3 دقیقه از ایستگاه مترو ایچری شهر فاصله دارد. همچنین قلعه دختر در 300 متری آن واقع شده است.

اتاق های این هتل مجهز به دستگاه تهویه هوا، مینی بار، کتری برقی، ماهواره و حمام با سشوار هستند.

مسافران می توانند غذای خود را در رستوران این هتل صرف نمایند. اما اگر مایل باشند می توانند صبحانه و نهارهای بسته بندی شده را هم داخل اتاق خود میل نمایند.

ایستگاه قطار باکو در 3 کیلومتری این هتل واقع شده است و فرودگاه حیدر علی اف در 27 کیلومتری آن است. برای این هتل ترنسفر فرودگاهی در دسترس است.

هتل ژرمییر اولد گیتز با موقعیت جغرافیایی خوب خود، یکی از هتل های محبوب نزد مسافران است. همچنین با کسب امتیاز 9.6 در میان زوج ها به هتلی محبوب نزد آن ها تبدیل شده است.

امتیاز: 9

آدرس: Kichik Gala Street 8/1, AZ1003 Baku, Azerbaijan

منبع: فلای تودی

به "آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید