3 گزینه ناپولی برای جانشینی گتوسو، رینو خیال ماندن ندارد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، باشگاه ناپولی که ظاهراً از عملکرد سرمربی خود راضی نیست، سه گزینه را برای جانشینی او در نظر گرفته است.

3 گزینه ناپولی برای جانشینی گتوسو، رینو خیال ماندن ندارد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه ناپولی لیستی برای جانشینی جنارو گتوسو در نظر گرفته است که در انتها فصل با آنها وارد مذاکره خواهد شد.

با وجود اینکه هنوز ناپولی شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد (این تیم اکنون در رده سوم جدول است)، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه راضی نیست و گویا او به مدیر ورزشی باشگاه دستور داده که برای پیدا کردن سرمربی جدید دست به کار گردد.

همانطور که پیش از این هم شنیده می شد نام لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق تیم های اینتر و رم در فهرست سه نفره ناپولی قرار گرفته است. او در حال حاضر بیکار است و با هیچ تیمی هم قرارداد ندارد.

نفر دوم کریستوف گالتیه سرمربی تیم لیل است، مرد 54 ساله ای که از ماه دسامبر سال 2017 سرمربی تیم لیل بوده و قراردادش در انتها فصل جاری به انتها می رسد. تیم او بالاتر از پاری سن ژرمن متمول صدرنشین جدول رده بندی لوشامپیونه است و حتی شانس قهرمانی دارد.

سومین و آخرین گزینه هم وینچنزو ایتالیانو است که فصل گذشته تیم اسپتزیا را به سری A رساند و به نظر می رسد که می تواند تیمش را در دسته اول هم نگه دارد.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، از اولین باری که فاش شد مالک باشگاه (درمقطعی از فصل که ناپولی روی دور ناکامی قرار گرفته بود) به دنبال سرمربی جدید است، روابط میان گتوسو و دلورنتیس دیگر مانند سابق نشد و با این حال مالک باشگاه در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز هم کوشش خود را برای متقاعد کردن سرمربی تیم به ماندن در میان آبی پوشان شهر ناپل انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "3 گزینه ناپولی برای جانشینی گتوسو، رینو خیال ماندن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 گزینه ناپولی برای جانشینی گتوسو، رینو خیال ماندن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید