توقف ناپولی در شب شکست اینتر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران: بیستمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تساوی ناپولی و شکست خارج از خانه اینتر پیگیری شد.

توقف ناپولی در شب شکست اینتر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هفته بیستم سری A امروز (یک شنبه) با انجام 6 دیدار دنبال شد که در مهم ترین بازی ها، تیم رده سومی ناپولی در خانه بولونیا با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. رولاندو بیانچی 2 بار در دقایق 37 و 90گل های میزبان را به ثمر رساندند و برای ناپولی هم گونسالو هیگواین در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی و خوسه کایخون در دقیقه 80 گلزنی کردند.

بولونیا از دقیقه 84 این بازی با اخراج پاناجیوتیس کانه 10 نفره شد. ناپولی با این تساوی 43 امتیازی شد و جایگاهش در رده سوم جدول رده بندی سری A را تثبیت کرد.

در دیگر بازی مهم امشب، اینتر در خانه جنوا با یک گل باخت که تک گل این بازی را لوکا آنتونلی در دقیقه 83 برای تیم میزبان به ثمر رساند. اینتر با قبول این شکست 32 امتیازی و در رده پنجم باقی ماند تا فاصله اش با فیورنتینای رده چهارمی که امشب در خانه کاتانیا با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد به 8 امتیاز افزایش پیدا کند.

در سایر دیدارهای امشب نتایج زیر رقم خورد:

آتالانتا یک - کالیاری صفر

کیه وو یک - پارما 2

تورینو 2 - ساسولو صفر

در تنها دیدار باقی مانده از هفته بیستم سری A از ساعت 23:15 امشب به وقت تهران میلان میزبان هلاس ورونا خواهد بود که این اولین بازی روسونری در لیگ پس از روی کار آمدن کلارنس سیدورف به عنوان سرمربی جدید میلانی ها است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با 55 امتیاز صدرنشین بلامنازع رقابت ها است، رم با 47 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و ناپولی با 43 امتیاز روی پله سوم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

به "توقف ناپولی در شب شکست اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف ناپولی در شب شکست اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید