اولین پیروزی کیه وو در فصل جدید

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران: هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف تیم های شهر جنوا و پیروزی کیه وو برابر اودینزه شروع شد.

اولین پیروزی کیه وو در فصل جدید

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، در شروع هفته چهارم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) 3 دیدار برگزار گردید که طی آنها کیه وو در خانه خود با نتیجه 2 بر یک اودینزه را شکست داد و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست پیدا کرد. در این بازی کیه وو میزبان در شرایطی با گل دقیقه 13 سرجیو پیلیسیر و گل دقیقه 40 لوکا ریجونی به پیروزی دست پیدا کرد که در دقیقه یک دروازه اش توسط مایکوسوئل باز شده بود. کیه وو با این برد 4 امتیازی شد و تا رده چهارهم جدول بالا آمد.

در دیگر بازی شب گذشته جنوا میزبان لیورنو بود که این دیدار بدون گل به خاتمه رسید. سمپدوریا، دیگر تیم شهر جنوا نیز در خانه تیم کالیاری به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر 2 نرسید.

هفته چهارم سری A امشب با برگزاری 7 دیدار پیگیری می گردد که در مهم ترین بازی ها، اینتر میهمان ساسولو است، رم در دربی پایتخت ایتالیا به مصاف لاتزیو می رود و یوونتوس میزبان ورونا خواهد بود. در آخرین بازی امشب و در حساس ترین دیدار این هفته نیز میلان از ساعت 22:15 میزبان ناپولی خواهد بود.

در جدول رده بندی سری A تیم های ناپولی و رم با 9 امتیاز به طور مشترک صدر جدول را در اختیار دارند و اینتر با 7 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

به "اولین پیروزی کیه وو در فصل جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیروزی کیه وو در فصل جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید