23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، معمولا هنگام تصمیم گیری برای مسافرت بعضی از مکان های شناخته شده مثل پاریس یا ونیز جزو اولین گزینه هایی هستند که به ذهن می رسند. در کنار این نام های مشهور، محل هایی نیز وجود دارند که کمتر شناخته شده اند ولی دیدن آن ها بسیار لذت بخش است و مقاصد خوبی برای مسافرت محسوب می شوند. در این مطلب به معرفی 23 مقصد فوق العاده برای گردشگری در سراسر دنیا می پردازیم.

23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت دوم)

برای کسانی که اهل سفر هستند، مکان های زیادی وجود دارد که مسافرت به آن ها بی تردید خاطره انگیز خواهد بود. مکان های بسیاری در دنیا وجود دارد که حتی نام آنها را نشنیده ایم اما زیبایی شگفت انگیزی دارند.

9. لوکزامبورگ (Luxembourg)

کشور زیبای لوکزامبورگ که با فرانسه، بلژیک و آلمان مرز مشترک دارد، یکی از مکان هایی است که حتما باید به آن سفر کرد. پایتخت این کشور، شهر لوکزامبورگ که زمانی یک دژ مستحکم بر فراز تپه ای با شیب تند بود، در حال حاضر با وجود خراب شدن بیشتر دیوارهای آن هنوز منظره ای باشکوه و نفس گیر دارد. در مرکز شهر تعداد زیادی فروشگاه های لوکس و مغازه های کوچک خانوادگی به چشم می خورد و خیابان های عجیب و جالب شهر بازدیدکنندگان را به ورود و کنکاش ترغیب می کنند. علاوه بر این سیستم حمل ونقل عمومی لوکزامبورگ نیز یکی از بهترین ها در اروپا محسوب می شود.

10. نیوفاوندلند (Newfoundland)، کانادا

جزیره زیبای نیوفاوندلند واقع در شمال شرقی کانادا، دلایل زیادی برای جذب گردشگران دارد. مرکز این جزیره شهر سنت جان (St. John)، یکی از قدیمی ترین شهرها در آمریکای شمالی است و خیابان اصلی آن بیشتر از هر خیابان دیگری در قاره آمریکا مکان های مناسب برای رفع خستگی و عطش دارد. از دیگر جذابیت های این جزیره پـارک ملی گراس مورن (Gros Mourne) است که اگر در موقع مناسب از آن بازدید کنید، حتی ممکن است پیروز به تماشای نهنگ شوید.

11. مدِلین (Medellín)، کلمبیا

مدلین که زمانی صحنه درگیری و ناآرامی بدون وقفه بود، در چند سال در امنیت و آرامش به سر می برد. مدلین مملو از فرهنگ های متنوع و جذاب، جلوه هایی زیبا از هنر خیابانی و زندگی شبانه خیال انگیز است. اگر به جنبه های زندگی بومی علاقه مند هستید، حتما از سوارشدن تله کابین که از بالای محله های قدیمی این شهر می گذرد، لذت خواهید برد. در تمام شهر غذاهای خوشمزه خیابانی در دسترس هستند و دوستداران هیجان و خطر نیز می توانند از امکانات کامل مدلین برای چتربازی تفریحی استفاده کنند.

12. بازل (Basel)، سویس

شهر بازل در حاشیه رود راین و حدفاصل آلمان و فرانسه، با موزه های فوق العاده، یک باغ وحش تماشایی و رستوران های بی نظیر، مقصد مناسبی برای مسافرت است. اگر در بهار به بازل بروید، شرکت در فستیوال بزرگ فاسناخت (Fasnacht) مطمئنا باعث شگفتی شما خواهد شد.

13. هامپی (Hampi)، ناحیه کارناکاتا (Karnataka)، هندوستان

روستای تاریخی هامپی، منظره ای منحصربه فرد دارد که شامل تخته سنگ های به جامانده از ساختمان های مقدس پراکنده در شالیزارهای وسیع و یک رودخانه خروشان که از وسط این مجموعه می گذرد. شما می توانید بدون دل زده شدن چندین روز را فقط با پرسه زدن در اطراف این دهکده، بازدید از معابد ساخته شده بر فراز تپه های مجاور و خوردن بهترین غذاهای دنیا بگذرانید. در کنار همه این جاذبه ها، در معبد اصلی روستا یک فیل نگه داری می شود که در مقابل چند روپیه، دعای خیرش را بدرقه راه شما خواهد کرد!

14. متز (Metz)، فرانسه

متز یک شهر زیبا و رازآلود در فرانسه است که جاده های سنگ فرش زیبا، کلیسای جامع باشکوه، چندین پارک و امکانات کامل آن برای ورزش های آبی بسیار جذاب هستند. در کنار همه این ها، غذاهای فوق العاده این شهر به تنهایی انگیزه کافی برای بازدید از آن است.

15. جزایر گیلی (Gili) و راجا آمپات (Raja Ampat) اندونزی

اندونزی جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. به عنوان مثال جزایر گیلی (Gili ) و راجا آمپات (Raja Ampat)مناظری زیبا و خیره کننده در خشکی و همین طور زیردریا دارند و غواصی در آن ها فرصتی مناسب برای تماشای جانوران و گیاهان کمیاب دریایی در اختیار بازدیدکننده قرار می دهد. کوه رینجانجی (Rinjani) نیز چشم انداز بی نظیری دارد و تماشای طلوع و غروب خورشید در بالای آن تجربه ای به یادماندنی و فرازمینی است. منبع : buzzfeedمنبع: کجارو

به "23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید