16818 محصول فناورانه به وسیله شبکه فن بازار ملی عرضه شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معرفی و نمایش توانمندی ها یکی از مسیرهایی است که می تواند تجاری سازی محصولات فناورانه را تسهیل کند و به بازار داخلی رونق ببخشد.

16818 محصول فناورانه به وسیله شبکه فن بازار ملی عرضه شد

یکی از شروط اصلی برقراری تعادل و حفظ ثبات و رونق بازار؛ یکسان سازی اندازه عرضه و تقاضا و برقراری ارتباط درست میان این دو حلقه مهم و حیاتی در اقتصاد است. این کار در واقع به نوعی بازارسازی برای محصولات به شمار میرود.

در اکوسیستم فناوری و نوآوری که عرضه کنندگان محصولات را فناوران و شرکت هایی تشکیل می دهند که چندان با سازوکارهای بازار آشنا نیستند؛ رساندن محصولات و فناوری های عرضه شده به متقاضیان کمی پیچیده تر و دشوارتر است.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم به عنوان یکی از نهادهای متولی در ایجاد این ارتباط پایدار با راه اندازی فن بازارهای تخصصی و با یاری کارگزاران فناوری اقدام به این کار نموده است.

یکی از مهم ترین گام های برداشته شده در این فن بازار؛ معرفی توانمندی ها و محصولات ایران ساختی است که به وسیله فناوران به فراوری رسیده است. بر اساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر 16818 محصول فناورانه به وسیله شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.

محصولاتی که در حوزه های مختلفی همانند کشاورزی، سلامت، نفت، گاز، پتروشیمی، شهرهای هوشمند و غیره به وسیله فناوران ایرانی به فراوری رسیده اند و آماده اتصال به بازارهای داخلی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "16818 محصول فناورانه به وسیله شبکه فن بازار ملی عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16818 محصول فناورانه به وسیله شبکه فن بازار ملی عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید