160 دانشجوی علوم پزشکی به جشنواره دانشجوی نمونه راه یافتند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، داوری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت بیست و سوم آبان ماه به سرانجام رسید.

160 دانشجوی علوم پزشکی به جشنواره دانشجوی نمونه راه یافتند

از میان دو هزار و 607 دانشجوی علوم پزشکی شرکت نماینده در این جشنواره، 463 دانشجوی به مرحله دانشگاهی راه یافتند و از این تعداد، 160 دانشجو توانستند شرایط لازم را برای حضور در مرحله کشوری این دوره از جشنواره دانشجوی نمونه کسب نمایند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت استقبال دانشجویان در این دوره از جشنواره به نسبت سال های گذشته بسیار چشمگیر تر بوده است و تعداد برگزیدگان مرحله کشوری از 98 نفر در سال 95 به 160 نفر در سال 97 ارتقاء یافته است.

نحوه ارسال، داوری و ثبت مستندات دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه برای اولین بار در سامانه طراحی شده از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت صورت گرفت.

بیشترین تعداد شرکت نمایندگان در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه به ترتیب از دانشگاه های علوم پزشکی یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز هستند.

داوری مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه از هفته آینده شروع و در نهایت با معرفی برگزیدگان در نیمه اول بهمن ماه جاری، با حضور معاون اول رئیس جمهور به کار خود خاتمه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "160 دانشجوی علوم پزشکی به جشنواره دانشجوی نمونه راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "160 دانشجوی علوم پزشکی به جشنواره دانشجوی نمونه راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید