گلکسی A52s پیش از رونمایی رسمی سامسونگ در رندرهای نو دیده شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی گلکسی A52s به نام میان رده 5G نو خود رونمایی کند. به همین علت امروز شاهد انتشار رندرهای باکیفیتی از این محصول بودیم.

گلکسی A52s پیش از رونمایی رسمی سامسونگ در رندرهای نو دیده شد

سامسونگ از سال 2019 تا به امروز گوشی های بسیار زیادی را از سری A و M روانه بازار کرد. اما به وضوح می شد دید توجه شرکت بیشتر به سری A از میان رده های اش معطوف است. اگرچه غول کره ای به تازگی سری F را هم به مجموعه میان رده های خود اضافه کرد اما همچنان این کهکشانی های سری A هستند که در بازار پرطرفدارتر و محبوب تر هستند.

علت اصلی آن هم این است که این سری تنوع بسیار زیادی در محدوده قیمتی مختلف دارد. به این صورت که کاربران می توانند از بازه قیمتی 200 تا 500 دلار، گوشی های خود را از سری گلکسی A انتخاب کنند. سیاست نو سامسونگ مبنی بر پشتیبانی سه ساله از یک سری میان رده های سری A هم مزید بر علت شد تا این خانواده بیش از پیش بین کاربران محبوبیت پیدا کند.

شرکت کره ای امسال از دو گوشی بسیار ارزشمند از این سری رونمایی کرد؛ یعنی گلکسی A72 و گلکسی A52 که مدل دوم هم در نسخه 4G در دسترس است هم 5G. اما این طور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد مدل s از این میان رده یعنی گلکسی A52 را هم به زودی راهی بازار کند. تا به این لحظه خبرهای زیادی در رابطه با این میان رده شنیدیم اما امروز شاهد انتشار تصاویر منتسب به آن هم بودیم.

این میان رده ای گفته می شود از اینترنت 5G هم پشتیبانی می کند، از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی A52 دارد و به نظر می رسد تنها از لحاظ سخت افزار است که دو گوشی از یکدیگر متمایز می شوند. البته این گوشی اصلا در دسته گوشی های ارزان قیمت یا اقتصادی قرار نمی گیرد و گویا 450 یورو هم در اروپا قیمت گذاری خواهد شد. اما با توجه به مشخصات فنی آن، می توان از این گوشی به نام یک پرچم دار اقتصادی هم یاد کرد.

به لطف یکی از افشاگران نه چندان شناخته شده با نام کاربری Snoopy@ که غالبا در توییتر فعالیت می کند، توانستیم به یک سری تصاویر از گلکسی A52s دسترسی داشته باشیم که این گوشی را از جهات مختلف در دو رنگ مشکی و سبز نعنایی نشان می دهد. البته گویا یک رنگ بنفش هم برای آن در نظر گرفته شده است منتها در این تصویر شاهد آن نیستیم.

با توجه به خبرهای منتشر شده پیرامون گلکسی A52s، این محصول فقط در یک مدل 128 گیگابایتی در اروپا و با قیمت 450 یورو در دسترس قرار می گیرد. اینکه آیا شاهد عرضه آن در بازارهای دیگر هم خواهیم بود یا خیر هنوز مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید چه خبرهایی پیرامون این موضوع منتشر می شود.

آنچه که از گلکسی A52s می دانیم این است که سامسونگ آن را به پردازنده بسیار توانمند اسنپدراگون 778G مجهز خواهد کرد که اگرچه پردازنده پرچم داری نیست اما می تواند با هسته های قدرتمندی که دارد، از پس اجرای بازی های روز با بالاترین کیفیت هم بربیاید. در این پردازنده 8 هسته با چینش 1 + 3 + 4 ایفای نقش می کنند که چهار هسته اول از نوع Cortex-A78 و چهار هسته دوم از نوع Cortex-A55 هستند. بنابراین اصلا با تراشه ضعیفی روبرو نیستیم.

از قابلیت های خوب دیگر این تراشه پشتیبانی آن از اینترنت 5G است که هم طول موج میلی متری و هم امواج زیر 6 گیگاهرتز را در برمی گیرد. بدین ترتیب آن دسته از کاربرانی که در کشور خود، شرایط بهره مندی از اینترنت 5G را دارند می توانند با محصول قدرتمندی چون گلکسی A52s به تمام نیازهای خود در زمینه اینترنت با بالاترین سرعت ممکن رسیدگی کنند.

اگرچه بسیاری از خبرها و جزئیات پیرامون گوشی میان رده سامسونگ در هاله ای از ابهام قرار دارند و خبری در رابطه با آن ها منتشر نشده، اما به نظر می رسد هر روز که می گذرد شاهد انتشار خبرهای بیشتری از آن خواهیم بود. اینکه شرکت کره ای چه زمانی از این گوشی رونمایی می کند هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است اما با در نظر گرفتن خبرها و شایعه های اخیر، به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A52s پیش از رونمایی رسمی سامسونگ در رندرهای نو دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A52s پیش از رونمایی رسمی سامسونگ در رندرهای نو دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید