مشخصات باتری و نمایشگر گوشی های سری گلکسی S24 لو رفت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سامسونگ مطابق معمول اوایل سال 2024 از گوشی های سری گلکسی S24 رونمایی خواهد نمود. با وجود اینکه طی ماه های گذشته اطلاعات مختلف از این گوشی ها فاش شده، اما حالا یکی از افشاگران مشهور بخشی از مشخصه های کلیدی این گوشی ها را فاش نموده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مشخصات باتری و نمایشگر گوشی های سری گلکسی S24 لو رفت

معینات باتری

طبق اعلام این افشاگر که با نام کاربری Ice Universe در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت دارد، گلکسی S24 پلاس از باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبلی بهره می برد. به طور معین، گلکسی S24 پلاس از باتری 4755 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که نسبت به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی با افزایش نسبی ظرفیت روبرو هستیم.

از سوی دیگر، مدل اولترا از نظر ظرفیت باتری تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت. با وجود اینکه S23 اولترا به عنوان یک گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شده، اما در حقیقت ظرفیت باتری این گوشی به 4855 میلی آمپر ساعت می رسد که برای S24 اولترا هم قرار است بار دیگر همین باتری مورد استفاده قرار بگیرد. در رابطه با پشتیبانی گوشی های سری گلکسی S24 از شارژ سریع 65 واتی هم شایعاتی منتشر شده که باید ببینیم به واقعیت تبدیل می شوند یا نه.

پردازنده و عملکرد

گلکسی S24 پلاس در پایگاه داده گیک بنچ 6 ظاهر شده و بر اساس نتایج به دست آمده، پیروز شده در زمینه عملکرد تک هسته ای امتیاز 2233 را کسب کند و برای تست چندهسته ای هم پیروز به دریافت امتیاز 6661 شده است. بر اساس این نتایج بنچمارک، گوشی موردنظر از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می نماید.

با این حال برخلاف سری گلکسی S23 که تمام مدل ها با فقط یک چیپست راهی بازار شدند، این افشاگر مدعی شده که سامسونگ برای گوشی های سری S24 میخواهد از تراشه اگزینوس 2400 هم استفاده کند. ظاهرا اگزینوس 2400 از پردازنده 10 هسته ای بهره می برد و پردازنده گرافیکی آن می تواند عملکرد بهتری نسبت اسنپدراگون 8 نسل 3 ارائه کند. گفته می گردد مطابق معمول در بعضی از بخش های اروپا و آسیا، گوشی های سری گلکسی S24 با اگزینوس 2400 به دست کاربران می رسند.

نمایشگر و دوربین

از دیگر ویژگی های فاش شده از گلکسی S24 و S24 پلاس، باید به احتمال بهره گیری از نمایشگر LTPO با حاشیه های باریک تر اشاره کنیم. اما در خصوص مدل اولترا ظاهرا قرار نیست تغییری در زمینه نمایشگر عملی گردد. گلکسی S24 پلاس به جای استفاده از نمایشگر 6.6 اینچی قرار است با نمایشگر 6.65 اینچی عرضه گردد و برخلاف بعضی شایعات، به احتمال زیاد مدل اولترا دارای دوربین مبتنی بر زوم متغیر نخواهد بود. ضمناً ارتقای دوربین سلفی این گوشی ها هم بعید به نظر می رسد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات باتری و نمایشگر گوشی های سری گلکسی S24 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات باتری و نمایشگر گوشی های سری گلکسی S24 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید