پیروانی خطاب به قلعه نویی: بی سوادی در صحبت ها موج می زد!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به امیر قلعه نویی گفت: عدم سواد باعث مطرح شدن بعضی صحبت ها شد و دوستان با حرف های شان فرار روبه جلو نکنند.

پیروانی خطاب به قلعه نویی: بی سوادی در صحبت ها موج می زد!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ، افشین پیروانی در پاسخ به اظهارات امیر قلعه نویی در برنامه شب های فوتبالی گفت: صحبت هایی که لازم را بود را انجام داده ام و معین نشد که چرا تیم سپاهان برای گرم کردن به زمن نیامد اما دوستان می گویند در راهرو بدن های خود را گرم کردند. این حرف ها فرار رو به جلو است.

وی اضافه کرد: دوستان می گویند چرا گفتیم آنها قبل از بازی ذکر گفتند؛ در جواب باید بگویم ما هم بچه مسلمان هستیم و قبل از هر بازی ذکر می گوییم. در بازی های مان هم معین است که بازیکنان تیم زیر پیراهن های خود چه می پوشند. همه اعضای تیم ما را می شناسند و مطرح کردن بعضی حرف ها فرار رو به جلو است. می گویند قهرمانی های ما مهندسی شده است؛ بله در تیم ما مهندس و دکتر تا دلتان بخواهد هست.

مدیر تیم پرسپولیس گفت: تاکید می کنم حرف هایی که زده شد بیشتر فرار رو به جلو بود. یکسری حرف ها به خاطر بی سوادی است. بی سوادی هم به نداشتن مدرک تحصیلی نیست بلکه سواد در شخصیت، حرف زدن و رفتار آدم هاست.در صحبت هایی که امشب مطرح شد بی سوادی موج می زد.

منبع: جام جم آنلاین

به "پیروانی خطاب به قلعه نویی: بی سوادی در صحبت ها موج می زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی خطاب به قلعه نویی: بی سوادی در صحبت ها موج می زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید