عصبانیت ستاره استقلال از یک پیغام جنجالی ، تکلیفم را زود تعیین کنید ؛ نمی خواهم فصل را از دست بدهم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هافبک ملی پوش استقلال با انتشار متنی در فضای مجازی صراحتاً اظهار داشت به حرمت جواد نکونام در تمرینات به جای مانده است.

عصبانیت ستاره استقلال از یک پیغام جنجالی ، تکلیفم را زود تعیین کنید ؛ نمی خواهم فصل را از دست بدهم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سعید مهری که همچنان به لحاظ قرارداد وضعیتی بلاتکلیف دارد، متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و طی آن با صراحت گفت هیچ مسئله ای با جواد نکونام ندارد و اتفاقاً به حرمت او در تمرینات حضور پیدا می نماید ولی باید هرچه سریع تر تکلیفش معین گردد چون نمی خواهد روزهای به جامانده فصل جاری را به همین راحتی از دست بدهد.

مهری که در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور داشت و همراه با امیر قلعه نویی به عنوان قهرمانی تورنمنت کافا نیز دست پیدا کرد این روزها همچنان با باشگاه استقلال مجادله دارد و کاملاً معین است که قضیه ارتباطی به امور فنی ندارد چون به لحاظ فوتبالی سرمربی استقلال کاملا قبولش دارد و می خواهد از وجود این بازیکن بهره مند گردد اما مشکل دقیقاً کجاست؟

بعضی افراد نزدیک به کادر مدیریت باشگاه به گوش سعید مهری رسانده اند که چون چندی قبل قراردادش را به صورت یک جانبه فسخ کرد، حالا در میان مدیران منتقدان جدی پیدا نموده و عده ای نمی خواهند اجازه بدهند او دوباره به راحتی قراردادش را تنظیم کند. انها مدعی اند اگر قرار است سعید مهری در استقلال بماند باید با شرایط نو قرارداد ببندد.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که استقلال پیش قراردادی را تنظیم نموده و آن را به صورت شفاهی پیشنهاد داده است که به موجب آن، سعید مهری اگر می خواهد در استقلال بماند باید قراردادی را بپذیرد که در آن دیگر خبری از آپشن های ویژه نیست و علاوه بر آن پاداش های خاص هم حذف شده است! شرایطی که بعید به نظر می رسد این بازیکن آنها را بپذیرد ...

منبع: همشهری آنلاین

به "عصبانیت ستاره استقلال از یک پیغام جنجالی ، تکلیفم را زود تعیین کنید ؛ نمی خواهم فصل را از دست بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت ستاره استقلال از یک پیغام جنجالی ، تکلیفم را زود تعیین کنید ؛ نمی خواهم فصل را از دست بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید