آخرین شرایط قرارداد سه ستاره استقلال ، تنها راه ماندن قایدی و محبی!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، حجت کریمی از کوشش باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی در جمع آبی ها گفت.

آخرین شرایط قرارداد سه ستاره استقلال ، تنها راه ماندن قایدی و محبی!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی آنلاین، مهدی قایدی و محمد محبی 2 ستاره اصلی و تأثیرگذار استقلال در فصل گذشته بودند. با این حال، قرارداد قرضی آنها به سرانجام رسیده و آبی ها برای حفظ این دو مهره مهم تیمشان، باید با باشگاه های شباب الاهلی و سانتاکلارا مذاکره نمایند.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در برنامه فوتبال برتر درخصوص آخرین شرایط این دو بازیکن شرح داد: مهدی قایدی بازیکن قرضی است. زمانیکه نباید او را می فروختند، این کار را کردند. ما باید سال جاری او را برگردانیم. در حال مذاکره هستیم. من باید به امارات بروم و با مدیران باشگاهش صحبت کنم. ارتباط خوبی با شباب الاهلی داریم. باید آنها تصمیم بگیرند که مهدی برگردد یا نه. در مذاکرات اولیه، نگاهشان مثبت بود.

وی درخصوص دیگر وینگر بوشهری تیم نیز گفت: برای محبی باید 600 هزار دلار پرداخت کنیم تا او بازیکن ما گردد. امشب با وکیل این بازیکن صحبت کردم و فردا با او جلسه دارم. اگر در تیم بمانم، در این جلسه شرکت می کنم تا او بماند.

کریمی در خصوص مدافع برزیلی تیمش نیز گفت: سیلوا ایران است و بلیت او را گرفتیم. پنج شنبه دبی بود و برمیگردد. او قرارداد 2 ساله و 500 هزار دلاری دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط قرارداد سه ستاره استقلال ، تنها راه ماندن قایدی و محبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط قرارداد سه ستاره استقلال ، تنها راه ماندن قایدی و محبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید