پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ رجحان

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، در نیم فصل نوزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شرایط عجیبی حکم فرماست و تعداد تیم هایی که از فقدان سرمربی رنج برده و برای انتخاب سرمربی جدید کوشش می نمایند به نسبت تیم های حاضر در این مسابقات کم نیست. به جز این، زمزمه های تغییر و تحول روی نیمکت چند تیم دیگر هم به گوش می رسد که اگر چنین گردد فصلی بسیار پر تغییر را تجربه خواهیم کرد.

پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ رجحان

یکی از تیم های شهرستانی حاضر در لیگ برتر که برای انتخاب مربی جدید کوشش می نماید، درگیر ورود یکی از نماینده های مجلس است که تیم مزبور در حوزه انتخابی اش فعالیت می نماید. این نماینده مجلس در کوشش است تا پای یک مربی خارجی را به این تیم باز کند.

این نماینده مجلس در ماه های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و در حالی که کشور با مسائل اقتصادی روبرو است و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران باعث شده تا انتقال پول به خارج از کشور هم با مسائل زیادی روبرو باشد، به وسیله واسطه هایی با این مربی مذاکراتی داشته است.

مربی مذکور اهل اروپا می باشد و در مقطعی که سرمربیگری تیمی در لیگ یک را بر عهده داشت هیچ توفیقی در راهنمایی آن نداشت تا بدون رزومه خاصی ایران را ترک کند و کاندیدا کردن وی برای راهنمایی یک تیم لیگ برتری اقدامی عجیب است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ رجحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ رجحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید