خاتمه همکاری مهران مدیری با تلویزیون؛ هیچ تصویری از من پخش نکنید!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مهران مدیری در بخش دوم ویدیو به ماجرای پخش سری تازه دورهمی می پردازد و اشاره می نماید که قرار است بعد از اتمام ماه صفر قرار است 30 تا 40 قسمت به جامانده پخش گردد. مهران مدیری می گوید که ضبط این برنامه را پیش تر به خاتمه رسانده اند. اما با همه این تفاسیر دوست ندارد حتی یک فریم از تصویر او در هیچ شبکه ای و به هیچ بهانه ای پخش گردد.

خاتمه همکاری مهران مدیری با تلویزیون؛ هیچ تصویری از من پخش نکنید!

وبلاگ آموزشی و فنی | مهران مدیری شب گذشته ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از این طریق خاتمه همکاری خود با تلویزیون را اعلام نمود. او در این ویدیوی 3 دقیقه و 42 ثانیه ای ابتدا درخواست کرد که هیچ تصویری از او به هیچ بهانه ای پخش نگردد.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ، مهران مدیری ابتدا می گوید که همواره حرف هایش را با این جمله شروع نموده که امیدوار است حال همه خوب باشد. او بعد هم با کنایه می گوید که بله حال همه خوب است. مهران مدیری در ادامه به فضای مجازی اشاره می نماید و می گوید که تصاویر خشونتی که در این فضا دیده می گردد او را متعجب ساخته است.

مهران مدیری سپس می گوید که هیچ کسی در این کشور خواستار خشونت نیست. او سپس در خواست می نماید که با مردم خشونتی صورت نگیرد و به جای آن با مردم مصاحبه گردد و مطالبات آن ها شنیده گردد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

دورهمی را پخش نکنید!

مهران مدیری در بخش دوم ویدیو به ماجرای پخش سری نو دورهمی می پردازد و اشاره می نماید که قرار است بعد از اتمام ماه صفر قرار است 30 تا 40 قسمت به جامانده پخش گردد. مهران مدیری می گوید که ضبط این برنامه را پیش تر به خاتمه رسانده اند. اما با همه این تفاسیر دوست ندارد حتی یک فریم از تصویر او در هیچ شبکه ای و به هیچ بهانه ای پخش گردد.

مهران مدیری سپس تاکید می نماید که به عنوان سازنده، مجری و کارگردان دورهمی این حق را دارد که اجازه پخش اش را ندهد و فعلا این تنها کاری است که از دستش بر می آید.

او می گوید که لطفا هیچ تصویری در هیچ شبکه ای از من پخش نکنید، دورهمی متعلق به زمانی است که حال همه خوب است. با دورهمی نمی گردد حال مردم را خوب کرد. مدیری در خاتمه باز هم درخواست می نماید که خشونتی صورت نگیرد. به حرف مردم و مطالبات شان شنیده گردد.

منبع: فرادید

به "خاتمه همکاری مهران مدیری با تلویزیون؛ هیچ تصویری از من پخش نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه همکاری مهران مدیری با تلویزیون؛ هیچ تصویری از من پخش نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید