وزش باد شدید در نواحی شمال کشور ، خلیج فارس مواج است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، طی 2 روز آینده در سواحل دریای خزر در استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید در نواحی شمال کشور ، خلیج فارس مواج است

به گزارش خبرنگار ، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی طی 2 روز آینده در سواحل دریای خزر در استان های گیلان، مازندران، گلستان، بارش باران و وزش باد و همچنین بخش هایی از اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش هایی از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتباعات هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

طی این مدت دریای خزر به خصوص سواحل غربی آن مواج است، در سه روز آینده در بعضی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور شامل استان های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر/ آسمان تهران صاف است

این وضعیت با شدت کمتر در استان های یزد، اصفهان، جنوب سمنان، تهران، قم و مرکزی نیز دور از انتظار نیست، روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور جریانات شمالی و دریای خزر ضمن کاهش نسبی دما بارندگی در سواحل دریای خزر، استان اردبیل، بعضی مناطق شمال غرب کشور و دامنه های البرز مرکزی شروع می گردد که بارش در سواحل دریای خزر به نسبت شدید پیش بینی می گردد، خلیج فارس و شرق دریای عمان روزهای پنجشنبه و آدینه مواج خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزش باد شدید در نواحی شمال کشور ، خلیج فارس مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در نواحی شمال کشور ، خلیج فارس مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید