ورود سامانه بارشی از شمال شرق کشور

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، کارشناس هواشناسی گفت: امشب سامانه بارشی در شمال شرق، شرق و بخش هایی از جنوب شرق کشور فعال است.

ورود سامانه بارشی از شمال شرق کشور

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ،با بیان اینکه امشب سامانه بارشی در شمال شرق، شرق و بخش هایی از جنوب شرق کشور فعال است، گفت: در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال و شرق سمنان، ارتفاعات مازندران، گلستان، کرمان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

او ادامه داد: در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ و در استان های خراسان جنوبی، یزد و شرق اصفهان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

ضیائیان بیان نمود: فردا در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز یکشنبه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، شمال فارس، ارتفاعات، کرمان و ارتفاعات شمال شرق تهران و روز های دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات هرمزگان و کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده خواهند داشت و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

او بیان نمود: بعد از ظهر جمعه روز شنبه در استان های سمنان، تهران، البرز، قم، شمال مرکزی، شمال و شرق استان ایلام، غرب خوزستان در برخی ساعات باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیائیان بیان نمود: در دو روز آینده خلیج فارس به ویژه در نواحی مرکزی و شرقی ایران تنگه هرمز مواج است.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: استان تهران فردا صبح صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران 25 و کمترین آن 18 درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورود سامانه بارشی از شمال شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی از شمال شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید