هزینه های سفر به لوکزامبورگ

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هزینه های سفر به کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ در قاره اروپا واقع شده است و به عنوان دومین کشور ثروتمند دنیا شناخته شده است. مرکز این کشور شهر لوکزامبورگ و زبان رسمی مردم این کشور فرانسه می باشد. مساحت کشور لوکزامبورگ حدود 1650 کیلومتر مربع است و به نسبت کشورهای دیگر دنیا کوچک بوده و جمعیت آن هم کمی بیشتر از 500 هزار نفر برآورد شده است. جاذبه های گردشگردی زیبا و پر جنب و جوشی در این شهر دیده می گردد، که پیاده روی در خیابان های لوکزامبورگ را دلپذیر کرده است. فعالیت اصلی این کشور بانکداری است و عمده عایدی آن از همین طریق بدست می آید. هزینه های زندگی کمی در این کشور بالاست. از همین رو داشتن یک دید کلی از هزینه های سفر به لوکزامبورگ برای هر گردشگری به عنوان یک احتیاج اساسی به شمار می رود. به همین منظور می توانید در این پست خبرنگاران کمی با هزینه های سفر به لوکزامبورگ آشنا شوید؛ همراه ما باشید.

هزینه های سفر به لوکزامبورگ

شرایط اخذ ویزای لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد، به همین منظور متقاضیان سفر به این کشور می توانند به نزدیک ترین سفارت به ایران که در شهر آنکارا ترکیه است بروند و اقدام به اخد ویزا کنند. کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است. بنابراین مسافران برای سفر به این کشور احتیاج به داشتن ویزای شینگن دارند.

مدارک مورد احتیاج:

شناسنامه

پاسپورت

عکس

اگر کارمند بخش خصوصی هستید:

  • گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه، آخرین فیش حقوقی

اگر کارمند کارمند بخش دولتی هستید:

  • حکم کار گزینی، 3 فیش آخر حقوقی

مدیر عامل :

  • روزنامه رسمی، آگهی تاسیس، آگهی تغییرات، فهرست فیش و حقوق مزایای کارمندان

شغل آزاد:

  • جواز کسب، نام اتحادیه در جهت تائید جواز کسب، تمکن اقتصادی بالای 50 میلیون تومان

بلیط هواپیما

برنامه سفر (به همراه رزرو هتل)

گردش حساب 3 ماه اخیر

هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ

با توجه به سطح هزینه های بالا برای زندگی در این کشور، اما هزینه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا کاملا رایگان است. زبان تحصیل در این کشور فرانسه، آلمانی و لوکزامبورگی (انگلیسی - آلمانی) می باشد. این نکته را برای تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ در خاطر داشته باشید که بدون داشتن مدرک زبان تحصیل در این کشور ها امکان پذیر نیست. بعلاوه در این کشور مدرسه و مدارس برای افرادی که در سنین کمتر 18 سال هستند وجود دارد.

این کشور دارای دو مرکز تحقیقاتی است:

  • مرکز میان رشته ای برای افزایش امنیت در زمینه اطلاعات؛
  • مرکز سیستم های بیومدیکال لوکزامبورگ؛

هزینه های زندگی در کشور لوکزامبورگ

اگر بخواهیم به طور آماری هزینه های سفر به لوکزامبورگ را به نسبت ایران بگوییم، عدد 107% را می تواند تخمین زد. واحد پول در لوکزامبورگ یورو می باشد، قیمت یورو در تاریخ 4 دی ماه 1396، معادل قیمت 5099 تومان می باشد.

هزینه رستوران و غذا در لوکزامبورگ

در کشور لوکزامبورگ به منظور تهیه غذا در یک رستوران خوب و رو به بالا قیمت باید 17.00 یورو را بپردازید. بعلاوه اگر بخواهید در یک رستوران میانه رو به بالا یک غذای دو نفره میل کنید، باید مبلغ 70.00 یورو هزینه نمایید. مک دنالد در این کشور همچون بیشتر کشورهای جهان از قیمت کمتری برخوردار است و شما برای تهیه یک همبرگر مک دنالدز می بایست 8.50 یورو بپردازید. قیمت یک بطری آب معدنی 2.05 یورو می باشد. بعلاوه اگر اهل خوردن قهوه هستید به ازای هر لیوان قهوه مبلغی معادل 3.09 یور پرداخت بنمایید.

چند اقلام مصرفی دیگر در این کشور

شیر (یک لیتر) 1.15 یورو

یک عدد نان (500 گرم) 1.87 یورو

تخم مرغ (12 عدد) 3.19 یورو

پاکت سیگار (مارلبورو) 5.80 یورو

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره هزینه های سفر به لوکزامبورگ بدانید.

هزینه حمل و نقل

در کشور لوکزامبورگ به این علت که بسیار کوچک است احتیاجی به هزینه بالا برای حمل و نقل نمی باشد. همیشه سعی کنید در سفرهای خارجی از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید.

مترو: هزینه بلیت تک سفره مترو 2.00 یورو است، با تهیه یک بلیط ماهانه به مبلغ 42.50 یورو می توانید یک ماه در کشور لوکزامبورگ با قطار به هر مسیری که می خواهید بروید.

تاکسی: اما تاکسی، اگر بخواهید با تاکسی به سفرهای درون شهری خود بروید برای آغاز تاکسی باید مبلغ 2.60 یورو پرداخت کنید به ازای هر یک کیلومتر 3.00 یورو به مبلغ اولیه اضافه می شود. اگر شما تاکسی را برای مدتی منتظر نگه دارید به ازای هر یک ساعت مبلغی معادل 30.00 یورو به مبلغ نهایی اضافه می شود.

بنزین: قیمت بنزین در کشور لوکزامبورگ به ازای هر لیتر 1.10 یورو است.

هزینه سرویس موبایل

مکالمه : هزینه یک دقیقه مکالمه داخلی 0.13 یورو

اینترنت : 60 مگابایت اینترنت نامحدود 42.50 یورو

هزینه پوشاک در کشور لوکزامبورگ

در سفر گاهی ممکن است که بخواهید برای خود یا بستگانتان لباس تهیه کنید. ما در اینجا حدودی از قیمت ها را آورده تا شما از قبل پیشینه ای برای تهیه در ذهنتان داشته باشید.

شلوار جین: قیمت هر جفت شلوار جین حدود 75 یورو است.

کفش: قیمت هر جفت کفش حدود 90 یورو است.

لباس های تابستانه: به ازای تهیه لباس های تابستانه در برندهای مختلف با حدود 40 یورو هزینه کنید.

هزینه هتل در کشور لوکزامبورگ

در این قسمت ما سعی کرده ایم تا حدودی از قیمت های هتل ها جهت رزرو بیاوریم تا شما به طور کلی از مقدار هزینه های مربوط به اقامت در هتل های کشور لوکزامبورگ آگاه باشید.

هتل های دو ستاره: از 1.300.000 تا 2.000.000 تومان

هتل های سه ستاره: 1.500.000 تا 2.500.000 تومان

هتل های چهار ستاره: 1.800.000 تا 3.500.000 تومان

هتل های پنج ستاره: 2.700.000 تا 6.000.000 تومان

همانطور که معین است در هتل های یک، دو و سه ستاره می توانید به راحتی مطابق با بودجه خودتان اتاقی را رزرو نمایید. جالب توجه است که تمامی هتل ها از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند.

هزینه های مربوط به گردشگری

کشور لوکزامبورگ به منظور رفاه حال گردشگران در این کشور اقدام به تهیه کارت لوگزامبرگ کرده است. تا کسانی که این کارت را دارند برای مدت یک، دو یا سه بتوانند به بیش از 60 موزه و جاذبه گردشگری در این کشور سر بزنند. قیمت تهیه این بلیط به این صورت است که به ازای سفرهای انفرادی (یک روزه: 13 یورو، دو روزه: 20 یورو، سه روزه: 28 یورو) سفر خانوادگی تا 5 نفر (یک روزه: 28 یورو، دو روزه: 48 یورو، سه روزه: 68 یورو) باید هزینه نمایید.

منبع: numbeo.com

منبع: الی گشت

به "هزینه های سفر به لوکزامبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به لوکزامبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید