هتل جمیرا پس از پنج ماه تعمیر بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، به لطف بازسازی های پنج ماهه ای که به تغییر هتل ساحلی جمیرا به شکل معاصر و افزودن چند غذاخوری تازه منجر شد، این هتل همچنان چنان ستون محکمی در عرصه صنعت هتلداری در دبی محسوب می گردد.

هتل جمیرا پس از پنج ماه تعمیر بازگشایی شد

طبق اعلام گروه جمیرا، هتل ساحلی جمیرا، مهم ترین هتل شهر دبی که در سال 1997 افتتاح شد، اکنون پس از یک برنامه پنج ماهه دوباره فعالیت های خود را از سر گرفت. هتل نو ساحلی جمیرا که پیشگام هتل های ساحلی لوکس در دبی به شمار می آید، این بار با محیطی معاصر و مجموعه ای از تجربه های بی نظیر غذاخوری، با حفظ فضای محبت آمیز و اتاق های مجلل و سوئیت های باشکوه برای اقامتی مجذوب کننده تر، راحت تر و لوکس تر بازگشته که همگی تحت تاثیر سرویس های سخاوتمندانه و متفکرانه این هتل قرار گرفته اند که در گذشته نیز برنده جوایزی در این صنعت شده است.

خوزه سیلوا، مدیر گروه جمیرا، گفت:

سال 1997، هتل ساحلی جمیرا، هتلی پیشگام در هتل های لوکس ساحلی دبی بود و تبدیل به یک بوم نقاشی شد که 20 سال خاطرات ما روی آن نقش بسته است.

این هتل، در نظر آن دسته از مهمانان بین المللی وفادار ما که خیلی از آن ها، اعضای گروه هتل را دوستان خود می پندارند، و از نظر جامعه محلی، محبوب ترین و به یادماندنی ترین مقصد برای تعطیلات است که بخش بزرگی از این محبوبیت به خاطر میراث نوستالژی ساحلی است که در پشت درهای این هتل نهفته اند.

اطلاعاتی درباره هتل ساحلی جمیرا

نمای نو هتل: بازسازی ها با الهام از محلی که هتل در آن بنا شده است، انجام گرفت؛ یعنی دریا، ماسه و بادبان هایی که در هوا برافراشته شده اند. نتیجه حاصل، فضایی معاصر و در عین حال، صمیمی به رنگ سفید، طلایی و آبی است که یادآور طبیعت منطقه است.

ورودی نو هتل: از لحظه ای که مهمانان وارد لابی چراغانی شده و آرام بخش هتل می شوند، می توانند از منظره ها غروربرانگیز برج العرب بهره مند بشوند و بعلاوه، طراحی داخلی لابی امواج دریا را برای اذهان تداعی می نماید. سه چیدمان هنری متحرک در لابی آویزان شده است که یادآور حرکت های گیاهان زیر آب، انعکاس نور روی آب و درخشش خورشید هستند.

محل های اقامت مسافران: اتاق ها و سوئیت ها، همگی منظره های خیره کننده از برج العرب دارند که آرامش و سکون خلیج فارس نیلگون را به ارمغان می آورند.

غذاخوری های نو هتل: ترکیبی از مفاهیم غذاخوری های نو و قدیمی باعث شده است که هتل جمیرا همچنان یکی از ستون های مستحکم در عرصه رستوران های دبی باشد. بخش آشپزخانه پارتی که در قلب هتل تعبیه شده است، مهمانان را به صرف غذاهایی دعوت می نماید که در 9 ایستگاه آشپزی تعاملی تهیه شده اند و صبحانه، ناهار، شام و بعلاوه، میان وعده افسانه ای آدینه ها را برای مهمانان سرو می نماید.

منبع: کجارو / travelpulse.com

به "هتل جمیرا پس از پنج ماه تعمیر بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل جمیرا پس از پنج ماه تعمیر بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید