نقشه راه انگلیس برای جایگزینی فناوری های صرفه جویی در عرصه انرژی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، دولت انگلیس در طرحی میخواهد با ایجاد ساختمان های بدون کربن و اتوبوس های هیدروژنی تا سال 2050 فراوری گازهای گلخانه ای را به صفر برساند.

نقشه راه انگلیس برای جایگزینی فناوری های صرفه جویی در عرصه انرژی

یک نقشه تعاملی نو فناوری هایی را نشان می دهد که روزی می توانند تامین نماینده انرژی شهر های ما باشند و به کشور ها یاری نمایند تا به اهداف خود برسند.

این نقشه بسیاری از نوآوری های هوشمند، از جمله سکو های فرود برای تحویل هواپیما های بدون سرنشین، اتوبوس های با سوخت هیدروژن و زمین فوتبال با انرژی خورشیدی و بادی را نشان می دهد.

این نقشه بعلاوه شامل ساختمان های بدون کربن، ساختمان های بلند پوشیده از گیاهان، فضای سبز بیشتر بین جاده ها و گرمای استفاده شده از فاضلاب و راه آهن زیرزمینی است.

کارشناسان در بخش های انرژی و حمل ونقل انگلیس با همکاری شورای ساختمان های سبز این کشور برای طراحی این نقشه کوشش نموده اند که این طرح تحت عنوان عنوان شهر های انگلیس باید آرزوی آن را داشته باشند توصیف می گردد.

انطباق چنین نوآوری هایی می تواند به دستیابی به هوای بدون گزا های گلخانه ای یاری کند، به این معنی که هرگونه انتشار گاز های گلخانه ای با طرح هایی این چنینی جبران می گردد.

بعلاوه، به عنوان بخشی از استراتژی Net Zero در انگلیس، دولت میخواهد تا سال 2050 به به این هدف برسد، اگرچه رسیدن به آن ممکن است احتیاج به بازنگری اساسی در خصوص ظاهر شهر داشته باشد.

منبع: الیوم السابع

وبلاگ آموزشی و فنی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نقشه راه انگلیس برای جایگزینی فناوری های صرفه جویی در عرصه انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه راه انگلیس برای جایگزینی فناوری های صرفه جویی در عرصه انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید