منتظر سهمیه بنزین سفر در تعطیلات نوروز 1402 باشیم؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع بنزین سوپر به طور تدریجی در استان ها اطلاع داد و گفت: تا کنون مصوبه ای برای تخصیص بنزین نوروزی ابلاغ نشده است.

منتظر سهمیه بنزین سفر در تعطیلات نوروز 1402 باشیم؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، علی اکبر نژادعلی در مورد توزیع بنزین سوپر گفت: در حال حاضر با فرایندهایی که در بحث به سازی و نوسازی بعضی از بخش های پالایشگاه ها اجرا شده، کیفیت بنزین نسبت به قبل بهتر شده و مقدار فراوری بنزین سوپر نیز افزایش پیدا نموده است و اکنون توزیع بنزین سوپر را در شرایط عادی ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بنزین سوپر به جز تهران در استان های یگر نیز توزیع می گردد؟ گفت: بله. به تدریج بنزین سوپر را در استان های دیگر نیز توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در مورد آخرین شرایط تخصیص سهمیه بنزین نوروزی، اظهار کرد: تا کنون در این مورد مصوبه ای ابلاغ نشده است.

نژادعلی با اشاره به مقدار مصرف بنزین، اظهار کرد: مقدار مصرف در کل کشور غیر منتظره است. اکنون که در فصل سرد قرار داریم مقدار مصرف کاهش نیافته و این در حالی است که هیچ سالی سابقه نداشت که در این فصل مقدار مصرف کاهش پیدا نکند. نه تنها نسبت به تابستان مصرف کاهش نیافته بلکه در بعضی روزها شاهد افزایش مصرف نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اعداد موجود در حوزه مصرف مناسب نیست، گفت: می بایست در حوزه مدیریت مصرف اقدامات جدی صورت گیرد و مردم یاری دولت باشند تا تراز منفی در حوزه بنزین نداشته باشیم.

نژادعلی ابراز امیدواری کرد که با مدیریت مصرف و رعایت مقدار مصرف هم ذخیره سازی مناسبی داشته باشیم و هم توزیع فراورده به نحو احسن در جایگاه ها انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "منتظر سهمیه بنزین سفر در تعطیلات نوروز 1402 باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر سهمیه بنزین سفر در تعطیلات نوروز 1402 باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید