مسابقات جهانی کشتی آزاد در مجارستان ، سادیکوف، غول کش روسی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مسابقات جهانی به محلی برای معرفی پدیده های کشتی تبدیل شده است. در حالی که همه نگاهها به سوی دیوید تیلور آمریکایی است اما زائوربک سادیکوف با غلبه بر بسیاری از قهرمانان نامی به طلا رسید.

مسابقات جهانی کشتی آزاد در مجارستان ، سادیکوف، غول کش روسی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ، یکی از پدیده های مسابقات دنیای کشتی آزاد در مجارستان نابغه جوان روس ها است. زائوربک سادیکوف که برای اولین بار دوبنده تیم ملی روسیه در مسابقات دنیای را به تن نموده ، در وزن 74 کیلو گرم مسابقات دنیای به هیچ کشتی گیری رحم نکرد. از کشتی گیر نامدار و مطرح مثل گومز، باروفس و چامیزو گرفته تا کشتی گیران تازه وارد همه مجبور به تعظیم کردن در مقابل این نابغه تازه وارد روسیه شدند. زائور بک در دور اول کایروف از بلغارستان را شکست داد. بعد نوبت به فرانکین گومز از پورتریکو رسید که نقره دنیا را دارد و بعد از گذر از سد این کشتی گیر نوبت به جردن باروفس رسید تا قربانی جاه طلبی های این کشتی گیر تازه به دوران رسیده گردد. شاهکار زائوربک در نیمه نهایی بود؛ جائی که توانست با اقتدار فرانک چامیزو را دارنده مدال طلای دنیا و المپیک است را با اقتدار شکست بدهد و راهی فینال گردد. فینال را هم بدون دردسر پشت سر گذاشت و با قدرت به مدال طلا رسید. این قدرت نمایی از سوی این کشتی گیر روسی نشان از ظهور یک پدیده جدید برای بازی های المپیک 2020 دارد. این کشتی گیر قدرتمند و با تکنیک از سوی یک نابغه دیگر به نام آرسن فادزائف هدایت می شد و با هدایت های این نابغه روس توانست چشم ها را به سوی خود بکشاند.

وزن 74 کیلو گرم برای روس ها همیشه خوش یمن بوده. آن ها در این وزن ستاره های بزرگ و نامداری چون بوایسار سایتی اف را داشتند. در دهه 90 میلادی برای آن ها سایتی اف درخشید. بعد در دهه اول 2000 ماخاچ مرتضی علی اف طلای این وزن را به نام زد. بعد نوبت به دنیس چارگوش رسید. در مقطعی هم انور گودویف که البته نتوانست همانند ستاره های قبلی بدرخشد اما حالا به نظر می رسد که شنل قهرمانی روس ها را باید سادیکوف به تن کند. او در اویلن حضورش چشمه هایی از قدرتنمایی روس ها را نشان داد که احتمالا تا سال های آینده هم این وضعیت ادامه پیدا می نماید.

5،500

منبع: ایران ورزشی

به "مسابقات جهانی کشتی آزاد در مجارستان ، سادیکوف، غول کش روسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی کشتی آزاد در مجارستان ، سادیکوف، غول کش روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید