عکس ، اتفاق غیرمنتظره در انتها بازی با اسپانیا؛ تشویق ژرمن ها بابت بدترین آغاز تاریخ

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، طرفداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود اینکه نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.

عکس ، اتفاق غیرمنتظره در انتها بازی با اسپانیا؛ تشویق ژرمن ها بابت بدترین آغاز تاریخ

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، شکست مقابل ژاپن در گام نخست آن چیزی نبود که طرفداران فوتبال در آلمان انتظارش را داشتند. آنها به صعود راحت از دور گروهی عادت نموده و در خصوص حریفان دور حذفی بحث می کردند که این باخت غیرمنتظره را متحمل شدند.

فلیک نیز در سرانجام نزد شاگردانش رفت و به آنها خسته نباشید گفت. او مسرور بود که حداقل از شکست دوم فرار نموده تا نمایش ضعیف تیمش به فاجعه میل نکند.

در بازی با اسپانیا انتظار می رفت که آلمان برای جبران به میدان رفته و حتما هر سه امتیاز را کسب کند ولی با کلی کوشش و البته کمی خوش شانسی، یک مساوی لحظه آخری نصیب این تیم شد. شاگردان فلیک حالا از دو بازی یک امتیاز دارند و به عنوان تیم آخر گروه، برای صعود به اما و اگرها متوسل شده اند.

  • شوک به فوتبال اروپا | تصمیم جنجالی روسیه برای تغییر قاره!
  • لب خوانی شادی بعد از گل لیونل مسی | رمزگشایی از جمله کاپیتان آرژانتین در لحظه تاریخی

شرایط فعلی، قطعا آن چیزی نیست که آلمانی ها انتظارش را داشتند؛ این بدترین آغاز تاریخ فوتبال آلمان در جام جهانی است. ژرمن ها تا به امروز در هیچ دوره ای از جام، بعد از دو بازی دور گروهی تنها یک امتیاز نداشتند. با این وجود شاهد تشویق شاگردان فلیک به وسیله طرفداران حاضر روی سکوهای استادیوم البیت بودیم.

این برای اولین بار در تاریخ است که تیم ملی آلمان در دو ملاقات نخست خود در جام جهانی پیروز به کسب برد نمی گردد.

گل دقایق واپسین فولکروگ (83) آلمان را از شکست مقابل اسپانیا نجات داد؛ این شکست برابر بود با سرانجام زودهنگام کار آلمان در مسابقات که تراژدی بزرگی را موجب می شد اما در روز دوم همه چیز به نفع این تیم بود. هم ژاپن به کاستاریکا باخت و هم آلمان مقابل اسپانیا مساوی شد تا طرفداران آلمانی با وجود تک امتیازی بودن و بدترین آغاز تاریخ، در سرانجام بازی امیدوارانه اعضای تیم را مورد تشویق قرار دهند.

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، اتفاق غیرمنتظره در انتها بازی با اسپانیا؛ تشویق ژرمن ها بابت بدترین آغاز تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، اتفاق غیرمنتظره در انتها بازی با اسپانیا؛ تشویق ژرمن ها بابت بدترین آغاز تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید