قدرت نیروهای یمنی به مراتب بیش از 6 سال گذشته است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن آخرین مواضع این کشور در قبال تجاوزگری های عربستان سعودی و متحدانش ازجمله امارات علیه یمنی ها را بیان نمود.

قدرت نیروهای یمنی به مراتب بیش از 6 سال گذشته است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: آنچه که به یک واقعیت تبدیل شده است، این است که قدرتِ امروز نیروهای مقاومت یمن در مقایسه با 6 سال گذشته افزایش یافته است. بنابراین، مقاومت یمن در شرایط آغاز جنگ قرار ندارد و بسیار قدرتمند شده است.

روز گذشته یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ارتش و کمیته های مردمی این کشور با 12 پهپاد و 8 موشک بالستیک عمق خاک سعودی را هدف قرار داده اند.

یحیی سریع گفت: در این عملیات، مقرها و سازه های نظامی و حیاتی متعلق به عربستان سعودی هدف قرار گرفت. در جریان این عملیات، علاوه بر شرکت نفتی آرامکو، پایگاه هوایی ملک عبدالعزیز در الدمام هدف قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره جزئیات عملیات گفت: شرکت آرامکو با 12 پهپاد از نوع صماد -3 و 8 موشک از نوع ذوالفقار، بدر و سعیر هدف قرار گرفت. مواضع نظامی دیگری در نجران و عسیر با شش پهپاد از نوع قاصف k2 هدف حمله قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قدرت نیروهای یمنی به مراتب بیش از 6 سال گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت نیروهای یمنی به مراتب بیش از 6 سال گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید