فیلمسازان نوجوان در المپیاد فیلمسازی ایده و فیلم شرکت نمایند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نام نویسی در پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور در دو بخش ایده و فیلم شروع شده است.

فیلمسازان نوجوان در المپیاد فیلمسازی ایده و فیلم شرکت نمایند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: نام نویسی در پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور در دو بخش ایده و فیلم شروع شده است و فیلمسازان نوجوان قزوینی می توانند در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت نمایند.

اسماعیلی اضافه نمود: نوجوانان 12 تا 17 ساله متولدین مهرماه 1383 تا مهرماه 1388 شرایط شرکت در این المپیاد فیلمسازی را دارند.

وی اضافه نمود: در بخش ایده هر شرکت نماینده دو ایده باید به دبیرخانه ارسال کند که ایده پذیرفته شده بعد از انتخاب به المپیاد راه می یابد و زیر نظر استادان در کارگاه های تبدیل ایده به فیلم نامه مطرح می گردد و صاحبان ایده های راه یافته به بخش اصلی المپیاد در کارگاه های تبدیل ایده به فیلم نامه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در بخش فیلم هم، فیلم هایی که در قالب داستانی، مستند، پویانمایی یا استاپ موشن با زمان حداکثر پنج دقیقه با دوربین معمولی یا تلفن همراه بعد از سال 97 فراوری شده باشند، می توانند در پنجمین المپیاد شرکت داده شوند.

اسماعیلی اضافه نمود: فیلم های برگزیده در این المپیاد، در جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان به نمایش درخواهند آمد و به فیلم های برگزیده در المپیاد نشان المپیاد اهدا خواهد شد.

وی اضافه نمود: موضوع ایده ها و فیلم ها شامل قصه های پدربزرگ - مادربزرگ من، فرصت ها و چالش های کرونا در یکسال گذشته برای من، آرزوی من در خصوص آینده خانواده ام، شهرم، کشورم است و علاقه مندان برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir/ مراجعه و اطلاعات و مدارک لازم را تا 13 مرداد در سایت بارگذاری و ارسال نمایند.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 16 تا 21 مهر به صورت همزمان در اصفهان و تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "فیلمسازان نوجوان در المپیاد فیلمسازی ایده و فیلم شرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمسازان نوجوان در المپیاد فیلمسازی ایده و فیلم شرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید