غم انگیزترین داستان های عاشقانه که به تصویر کشیده شد ، معرفی 15 فیلم فانتزی گرگ و میشی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، گرگ و میش به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای دنیا، در طول سال های 2008 تا 2012 مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. اگر از هواداران این فانتزی عاشقانه هستید، در اینجا به آنالیز برترین های این ژانر پرداخته ایم.

غم انگیزترین داستان های عاشقانه که به تصویر کشیده شد ، معرفی 15 فیلم فانتزی گرگ و میشی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، اگر در حال و هوای یک داستان عاشقانه دلخراش هستید، داستان یک روح(2017) و آموزشگاه خون آشام (2014) از جمله فیلم هایی است که می توان به هواداران گرگ و میش پیشنهاد داد.

آیا فیلمی شبیه به گرگ و میش وجود دارد؟ اگر حماسه گرگ و میش را دوست داشته باشم چه چیزی را باید دیدن کرد؟

در میان آثار فانتزی با داستان های عاشقانه سینمای دنیا از کارهایی چون مخلوقات زیبا در سال 2013 و دنیای زیرین اثری ساخته شده در 10 سال قبل از آن می توان به عنوان برترین ها و پرمخاطب ترین آثار نام برد.

در اینجا چند فیلم مشابه دیگر همچون گرگ و میش معرفی می گردد که بی شک شما را غمگین خواهد نمود.

  • نخستین فیلم خارجی در سینمای ایران چقدر فروخت؟ | 2700 مخاطب و 95 میلیون تومان فروش
  • دنیای ژوراسیک میلیارد دلاری شد

ابزارهای مرگبار: شهر استخوان ها به کارگردانی هارالد زوارت، تنها عاشقان زنده می مانند اثر جیم جارموش و بدن های گرم ساخته جاناتان لوین هر سه محصول سال 2013، گفت و گو با خون آشام: داستان های خون آشام(1994) کار نیل جوردن، با جو بلک آشنا شوید محصول سال 1998 آمریکا به کارگردانی مارتین برست و با بازی برد پیت و آنتونی هاپکینز، تاک ابدی (2002) ساخته جی راسل، 50 طیف خاکستری ساخته سم تیلور جانسون(2015)، شنل قرمزی محصول 2011 به کارگردانی کاترین هاردویک، فرو افتاده گرگوری هابلیت در سال 2016، حیوان صفت دانیل بارنز و آب برای فیل ها ساخته فرانسیس لارنس هر دو محصول 2011 فیلم های مشابه گرگ و میش هستند.

نتفلیکس برای ماه اکتبر در ژانر وحشت برای مخاطبان خود تازه هایی دارد؛ در کنار سری تلویزیونی درام آمریکایی خون حقیقی، پنج فصل گرگ و میش به نتفلیکس می آید.

منبع: همشهری آنلاین

به "غم انگیزترین داستان های عاشقانه که به تصویر کشیده شد ، معرفی 15 فیلم فانتزی گرگ و میشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غم انگیزترین داستان های عاشقانه که به تصویر کشیده شد ، معرفی 15 فیلم فانتزی گرگ و میشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید