عکس های لو رفته سامسونگ را عصبانی کرد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، زومیت نوشت: سامسونگ بسیاری از عکس های لورفته گوشی های سری گلکسی S24 را از دسترس خارج نموده است.

عکس های لو رفته سامسونگ را عصبانی کرد

سامسونگ در 17 ژانویه 2024 (27 دی 1402) رویداد گلکسی آنپکد را برگزار و از سه مدل گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا و چند محصول دیگر رونمایی می نماید.

با اینکه چند روز تا رونمایی سری اس 24 به جای مانده، تا به امروز بسیاری از مشخصات و حتی تصاویر گوشی های پرچمدار سامسونگ لو رفته است.

  • ناپدید شدن جنازه مسافران تایتانیک/ چرا تا به حال بقایای هیچ انسانی داخل کشتی پیدا نشده؟

به همین دلیل، سامسونگ تمام کوشش خود را به کار گرفته تا تصاویر فاش شده از گوشی های نوش را تا زمان برگزاری مراسم رونمایی، از دسترس خارج و از درز اطلاعات گوشی های پرچمدارش تا زمان برگزاری گلکسی آنپکد، جلوگیری کند.

بعضی از تصاویر لورفته از سری گلکسی اس 24 در پلتفرم ایکس، به سرعت از دسترس خارج شده اند و به کاربران نمایش داده نمی شوند.

آخرین پست منتشرشده ایوان بلس در ایکس، فردی که بعضی از اطلاعات سری نو گوشی سامسونگ را فاش می کرد، دیگر نمایش داده نمی گردد. این اتفاق معمولاً زمانی می افتد که پست منتشرشده از سوی مالک حقیقی، اخطار حق نقض حق امتیاز دریافت کند.

با این حال، بعضی از منابع مشهور دنیای فناوری پست منتشرشده ایوان پلاس را دیده اند و آن را بازتاب داده اند.

حساب کاربری Ice Universe، از جمله منابع سرشناس در ایکس، اعلام نموده است که نوترین مدل های گوشی سامسونگ با رنگ های سبز و آبی و فریم مشکی روانه بازار می شوند. بعلاوه بسیاری از افشاگران اعلام نموده اند که قیمت گوشی های سامسونگ نسبت به نسل قبل تغییری نخواهد داشت.

  • نام خود را به ماه بفرستید

  • کار گذاشتن دوربین شفاف و پنهان درون شیشه!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس های لو رفته سامسونگ را عصبانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های لو رفته سامسونگ را عصبانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید