سه اتفاق عجیبی که بیرانوند در خواب هم نمی دید!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سال 2020 میلادی، برای بیرانوند زیاد شیرین نبود. بازی های پرسپولیس بخاطر کرونا لغو شد، بعد از شروع دوباره لیگ مسابقات زیادی را بخاطر قرارداد با آنتورپ روی نیمکت نشست و به دلیل گسترش کرونا، نتوانست به موقع در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کند. آنتورپ یک دروازه بان جدید خرید، هفته اول بخاطر غیبت بیرانوند در تمرینات پیش فصل به او بازی داد و جان بوتز هم توانست گلر ثابت تیم شود. در نهایت هم مصاحبه تند لکو علیه بیرانوند بعد از دو بازی فرصت حضور در زمین، اوضاع را به بدترین شرایط ممکن رساند. با شروع 2021 اما، انگار دنیا به کام بیرانوند شده است.

سه اتفاق عجیبی که بیرانوند در خواب هم نمی دید!

آنتورپ در شروع سال جدید، لکو را کنار گذاشت و فرانک فرکوترن را جانشین او کرد. اتفاقی که فرصتی دوباره، برای بیرانوند بود. در روز های اخیر خبری عجیب تر منتشر شده است. جان بوتز بخاطر مصدومیتی شدید، خانه نشین شده و بیرانوند می تواند بدون رقیب جدی، به شماره یک تیمش تبدیل شود. دوری بوتز، حداقل دو تا سه ماه طول می کشد. بوتز، اول فصل با استفاده از همین فرصت در غیاب بیرانوند، دروازه بان اصلی آنتورپ شد و حالا بیرو، فرصت دارد در این مدت جایگاهش را در تیم فرکوترن تضمین کند.

اولین بازی فرکوترن روی نیمکت آنورپ، یکشنبه مقابل میشلن خواهد بود. بازی که شروع دوران تازه بیرانوند در این تیم هم هست. اگر مصدومیت بوتز در حد حدس رسانه ها جدی باشد، بیرانوند حداقل 10 بازی لیگ بدون رقیب درون دروازه آنتورپ قرار می گیرد و دو بازی رفت و برگشت با رنجرز در لیگ اروپا هم، باید از دروازه تیمش محافظت کند. عملکرد خوب بیرانوند در این مدت، تعیین کننده آینده او در آنتورپ و شاید فوتبال اروپا خواهد بود. فرصتی کافی، برای او تا نشان بدهد لایق ماه ها نیمکت نشینی نبوده است.

منبع: فرارو

به "سه اتفاق عجیبی که بیرانوند در خواب هم نمی دید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه اتفاق عجیبی که بیرانوند در خواب هم نمی دید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید