رد پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، پدری، بازیکن جوان بارسلونا، قاطعانه در را به روی شایعاتی که در خصوص پیوستن او به پاری سن ژرمن شنیده می شد، بست.

رد پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از اسپرتس کیدا، شایعات اخیر حاکی از آن بود که پاریسی ها در حال آماده شدن برای جذب پدری از بارسا هستند. انتظارات نیز با انتصاب لوئیس انریکه، سرمربی سابق بلوگرانا و اسپانیا در راس غول های لیگ یک افزایش یافت.

با این حال وقتی از پدری طی مصاحبه ای در خصوص انتقال احتمالی به پاری سن ژرمن سوال شد، او این شایعه را رد و فاش کرد که احتمال رفتنش در آینده نزدیک به پاریس بعید است: برنامه من فعلا این نیست. نمی دانم برنامه لوئیز انریکه برای جذب بازیکنان تازه چگونه است، اما در هر صورت، مطمئنم که او مربی خوبی برای پاری سن ژرمن خواهد بود.

طبق گزارش ها، بارسلونا پیشنهاد خیره کننده 100 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای پدری را رد نموده است. باشگاهی که از نظر مالی به قدری آسیب دیده بود که به کسب عایدی به وسیله فروش بازیکنان دست و پنجه نرم می کرد، به طرز عجیبی این پیشنهاد را رد کرد.

توجه بارسلونا به اعجوبه باشگاه وایادولید

طبق گزارش ال ناسیونال، بارسلونا در حال فکر کردن به خرید 20 میلیون یورویی تابستانی برای ایوان فرسندا است. این اقدام نشان دهنده کوشش آنها برای ایجاد تعادل بین مدیریت مالی و تقویت تیم است.

این نوجوان با موفقیت هایی که در 24 بازی در تمام رقابت ها در فصل گذشته کسب نموده، توجه باشگاه های نخبه در سراسر اروپا را به خود جلب نموده است. او با توانایی ها و پتانسیل فوق العاده اش احتمال دریافت یک پیشنهاد از سوی بارسلونا را دارد.

بعلاوه این یک شانس خوب برای این بازیکن 18 ساله خواهد بود تا به سطح بالای اسپانیا بازگردد و به طور بالقوه در نیوکمپ افسانه ای نامی برای خود دست و پا کند.

  • ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا که بالاترین دارایی خالص را دارند
  • ناکامی بارسلونا در جذب مجدد لیونل مسی دامن ستاره مراکشی را هم گرفت
  • کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! | پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی
منبع: همشهری آنلاین

به "رد پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید