رد پیشنهاد اینتر از سوی چلسی برای معاوضه اریکسن و بروزوویچ با کانته

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، باشگاه اینتر برای به خدمت دریافت هافبک فرانسوی آبی پوشان لندنی حاضر است دو بازیکن خود را به چلسی بدهد.

رد پیشنهاد اینتر از سوی چلسی برای معاوضه اریکسن و بروزوویچ با کانته

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نشریه انگلیسی تلگراف با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه اینتر قصد به خدمت دریافت اِن گولو کانته از چلسی را دارد، برای همین مدیران این باشگاه در نظر دارند کریستین اریکسن و مارسلو بروزوویچ را وارد این معامله کنند. بر اساس این گزارش، باشگاه چلسی اما پیشنهاد معاوضه هافبک فرانسوی خود با دو بازیکن اینتر را به خاطر وجود آنتونیو کونته روی نیمکت نراتزوری، رد کرده است. جدایی بحث برانگیز آنتونیو کونته در سال 2018 از چلسی، باعث شده تا لندنی ها تمایلی به مذاکره برسر پیشنهاد معاوضه بازیکن با اینتر نداشته باشند.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا اخیراً گزارش داده بود کونته از مدیران باشگاه اینتر خواسته تا نسبت به جذب اِن گولو کانته 29 ساله از چلسی اقدام کنند، بازیکنی که مدتی است دیگر در برنامه های تاکتیکی فرانک لمپارد جایگاه ثابتی ندارد. این هافبک فرانسوی که تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد، فصل اخیر در 28 بازی از رقابت های مختلف برای آبی پوشان لندنی به میدان رفت و سه گل هم به ثمر رساند.

چلسی برای فروش کانته رقمی در حدود 60 میلیون یورو می خواهد و به نظر می رسد اینتر برای خرید این بازیکن مجبور به فروش بازیکن یا بازیکنانی از ترکیب خود شود. اریکسن که زمستان اخیر با قراردادی چهار و نیم ساله از تاتنهام به اینتر پیوست، شروع همراه با فراز و نشیب در این تیم داشت و شایعاتی درباره آینده حرفه ای او مطرح است.

بروزوویچ، هافبک دفاعی اینتر هم که دو سال دیگر با اینتر قرارداد دارد، فصل اخیر در 46 بازی از رقابت های مختلف برای تیم تحت هدایت آنتونیو کونته به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن سه گل، هشت پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رد پیشنهاد اینتر از سوی چلسی برای معاوضه اریکسن و بروزوویچ با کانته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پیشنهاد اینتر از سوی چلسی برای معاوضه اریکسن و بروزوویچ با کانته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید