رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، ارشاد استعدادی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان با بیان اینکه در آستانه خاتمه بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، نمایشگاه کتاب تهران هستیم اظهار کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی که در نوع خود بی نظیر و در سطح کشور به عنوان رویداد متمرکز فرهنگی است، کاملا مردمی و همراه با شور و نشاط است.

رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به دو شکل حضوری و مجازی مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد ادامه داد: با وجود اینکه طی 10 روز برگزاری نمایشگاه شاهد تعطیلی مجلس، صحن و کمیسیون ها بودیم اما نسبت به سال گذشته رشد بازدید کنندگان مردم از نمایشگاه نیز چشمگیر بود.

مدیرکل پارلمانی وزارت ارشاد یادآور شد: کنندگان مردم در مجلس نیز اکثرا در نمایشگاه حضور یافته و از نزدیک در چند و چون تازه های نشر قرار گرفتند.

وی اضافه نمود: طبق بازخوردی که از نمایشگاه داشتیم، همه کنندگان رضایت کامل را هم از برگزاری چنین رویداد بزرگ فرهنگی و هم از وزانت کار و حضور پررنگ مردم و شوری که حاکم بود، داشتند.

استعدادی اعلام کرد: حضور کنندگان مردم در نمایشگاه علاوه بر اینکه نشان از مردمی بودن آنهاست، در ریل گذاری هایی که در توسعه این فرهنگ ناب و اصیل است نیز اثرگذار است.

وی یادآور شد: در ایامی هستیم که قرار است برنامه پنج ساله هفتم توسعه در مجلس نیز بررسی شود که کنندگان می توانند به تقویت فضاهای فرهنگی و توسعه آنها کمک کنند.

استعدادی اعلام کرد: حضور کنندگان در نمایشگاه باعث می شود آنها از مسائل حوزه نشر و کتاب نیز مطلع شوند و بتوانند در راستای رفع کاستی ها گام بردارند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت نمایندگان مجلس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، حوزه نشر و کتاب تقویت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید