راهنمای خرید برترین پاوربانک ای دیتا؛ خوش قیمت و بی نظیر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، برند ای دیتا (ADATA) یکی از معروف ترین برندهای فراوری کننده پاور بانک است که توانسته با کیفیت بالای محصولات، نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر در پی یک پاور بانک کاربردی هستید، با راهنمای خرید برترین پاوربانک ای دیتا همراه باشید تا 5 مورد از برترین نمونه های حال حاضر بازار را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید برترین پاوربانک ای دیتا؛ خوش قیمت و بی نظیر

پاوربانک ای دیتا مدل P12500D ظرفیت 12500 میلی آمپر ساعت

ای دیتا را معمولا با محصولات باکیفیت در دسته بندی مموری، هارد اکسترنال و پاوربانک می شناسند. یکی از برترین پاوربانک های این برند، پاوربانک P12500D با ظرفیت 12500 میلی آمپر در ساعت است. بیاید به آنالیز دقیق تر این پاوربانک ای دیتا بپردازیم. باتری به کار رفته در این دستگاه از نوع لیتیوم یون است که اندازه به جای مانده شارژ آن را، می توانید از طریق نمایشگر LED تعبیه شده روی بدنه ببینید. روی این دستگاه دو درگاه USB وجود دارد که به شما یاری می نماید بتوانید به طور همزمان دو دستگاه مختلف را شارژ کنید. شدت جریان خروجی 2.1 آمپر و جریان ورودی 2 آمپر است. بدنه ضد حریق به کار رفته در این دستگاه، مقاومت بالایی در برابر شوک نشان می دهد و این موضوع بر جذابیت های P12500D افزوده است. در نهایت انحنای دستگاه تا حد امکان گرد شده تا پاوربانک ای دیتا مدل P12500D تبدیل به دستگاهی خوش دست گردد.

پاوربانک ای دیتا مدل T10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

به سراغ یکی دیگر از برترین پاوربانک های ای دیتا می رویم، پاوربانک ای دیتا مدل T10000 که محصولی بسیار خوش دست و سبک است. روکش مقاوم در برابر حریق این دستگاه، در کنار مقاومت در برابر لکه و اثر انگشت باعث شده تا این محصول هواداران زیادی پیدا کند. بیایید باتری و سایر امکانات این محصول را نیز آنالیز کنیم. باتری دستگاه از نوع لیتیوم- پلیمری با محدوده ظرفیت بین 5 تا 10 هزار میلی آمپر است. این دستگاه با داشتن شدت جریان ورودی و خروجی 2 آمپر، قابلیت سازگاری با انواع گوشی های موبایل و تبلت را دارد. شما می توانید این وسیله بی نظیر را از طریق لینک زیر از سایت وبلاگ آموزشی و فنی تهیه کنید.

پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD، یکی دیگر از برترین پاوربانک های این شرکت است که قابلیت شارژ سه دستگاه را به طور همزمان دارد. وزن این دستگاه بین 100 تا 200 گرم است و در دسته بندی محصولات سبک وزن قرار می گیرد. بدنه پلاستیکی بکار رفته در این دستگاه، دارای الگوی پوشش است که مقاومت بالایی در برابر سر خوردن نشان می دهد و گریپ بهتری نیز دارد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را می توان یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند این دستگاه دانست. باتری لیتیوم- یونی دستگاه محدوده ظرفیتی در حدود 5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت دارد. دو پورت USB-A در کنار یک پورت USB-C، مجموع توان خروجی P10000QCD را به 5V/3A رسانده است. در نهایت روی دستگاه یک LED نیز تعبیه شده تا اندازه شارژ باتری قابل مشاهده باشد.

پاوربانک ای دیتا مدل D8000L ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت

در پی پاور بانک برای تبلت، موبایل و آیپد هستید؟ پاوربانک ای دیتا مدل D8000L را می توان یکی از برترین پاوربانک ها برای شارژ کردن وسایل مختلف دانست. باتری لیتیوم پلیمری به کار رفته در این دستگاه ظرفیتی برابر با 8000 میلی امپر ساعت دارد که این موضوع در کنار ظاهر مستطیلی، این دستگاه را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید نموده است. ای دیتا مدل D8000L با داشتن دو درگاه خروجی USB، به شما قابلیت شارژ کردن همزمان دستگاه مختلف را نیز می دهد. حال بیایید به باتری و ولتاژ این پاور بانک بپردازیم.

دستگاه مذکور مانند بیشتر پاور بانک های ای دیتا ولتاژ ورودی و خروجی برابر با 5 ولت دارد. بعلاوه شدت جریان خروجی در این محصول به 2.1 آمپر می رسد. مقاومت در برابر رطوبت، روکش ضد حریق، مقاومت در برابر ولتاژ و جریان نامتعارف را نیز می توان از سایر قابلیت های این پاوربانک دانست. در نهایت این دستگاه به نشانگر LED مجهز شده تا با آنالیز آن، بتوانید از شرایط باتری پاور بانک خود نیز باخبر شوید. نشانگر مذکور دارای چهار حالت است که به شما در مشخص شرایط باتری یاری می نماید.

پاوربانک ای دیتا مدل PV100 با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت

به آخرین مورد از فهرست برترین پاور بانک های ای دیتا رسیده ایم. پاوربانک ای دیتا مدل PV100 با ظرفیت 4200 میلی آمپر که می تواند جوابگوی احتیاج شما به شارژ همراه باشد. وزن کم این دستگاه باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در کیف خود قرار داده و حمل کنید. شدت جریان خروجی این پاور بانک 2 آمپر و جریان ورودی آن 1 آمپر است. این دستگاه می هواند بیشتر گوشی ها و تبلت ها را پشتیبانی کند. وجود نشانگر LED و باتری لیتیوم- پلیمری نیز بر مزایای این دستگاه افزوده است.

برترین پاوربانک ای دیتا؛ سخن پایانی

برای بسیاری از افراد پاوربانک بخش مهمی از زندگی دیجیتال است و به وجود این دستگاه برای شارژ کردن گوشی موبایل یا تبلت خود احتیاج دارند. در این مقاله به معرفی 5 مورد از برترین پاور بانک های ای دیتا پرداختیم. شما تا به امروز از کدام یک از پاور بانک های ای دیتا استفاده نموده اید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت با ما و سایر همراهان وبلاگ آموزشی و فنی به اشتراک بگذارید

منبع: وبلاگ آموزشی و فنی

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین پاوربانک ای دیتا؛ خوش قیمت و بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پاوربانک ای دیتا؛ خوش قیمت و بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید