دانش آموزان یک مدرسه دو بار مسموم شدند ، حال ناخوش دختران

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور از مسمومیت 16 دانش آموز یک مدرسه برای دومین روز پیاپی اطلاع داد.

دانش آموزان یک مدرسه دو بار مسموم شدند ، حال ناخوش دختران

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سید مهدی قاضی با ابراز تأسف از اتفاقات پیش آمده گفت: متأسفانه برای دومین روز پیاپی آگاه شدیم که پس از استشمام بوی نامناسب در کلاس های درس، تعداد 13 نفر از دانش آموزان و یکی از فرهنگیان دبیرستان مدنی دچار مسمومیت شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله این افراد به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تعدادی نیز به صورت سر پایی معاینه شدند، اضافه نمود: متأسفانه اتفاقی مشابه در دبیرستان امامیان رخ داد و پس از احساس بوی نامطبوع به وسیله دانش آموزان، سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس در محل حاضر شدند که سه دانش آموز این آکادمی به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از نیروهای فرهنگی دبیرستان شهید مدنی در همین خصوص گفت: صبح امروز بوی نامطبوعی همانند فاضلاب در مدرسه پیچید که باعث شد جمعی از دانش آموزان علائمی همانند سرگیجه و تنگی نفس داشته باشند.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار نیشابور با حضور بین اولیاء دبیرستان بقراط که روز گذشته 37 دانش آموز این مدرسه دچار مسمومیت شده بودند، به آن ها گفت: زود قضاوت ناصواب نکنید. قطعا اگر هر کدام از ما 10 دقیقه فکر و ذهنمان را درگیر موضوع ناخوشایندی کنیم، درد تمام وجودمان را فرا می گیرد. یک بخش این مساله استرس است و محتمل است بخش دیگر آن مسمومیت باشد.

ابوطالب جوان با تأکید بر اینکه برای صحت این موضوع باید پزشک متخصص اظهار نظر کند، گفت: نگرانی های ذهنی بر روی جسم و سلامت انسان اثر می گذارد.

وی تأکید کرد: کلاس های مدارس به قوت خود برگزار می گردد مگر آنکه مراجع بالادستی تشخیص دهند مدرسه باید تعطیل گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دانش آموزان یک مدرسه دو بار مسموم شدند ، حال ناخوش دختران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان یک مدرسه دو بار مسموم شدند ، حال ناخوش دختران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید