خبرنگاران 512 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سبزوار- خبرنگاران- رییس پلیس راه سبزوار گفت: با ارشاد و راهنمایی ماموران پلیس،رانندگان و سرنشینان 512 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی طی دو هفته گذشته از راستا شهرستان سبزوار در ورودی غربی استان خراسان رضوی به مبدا حرکتشان بازگردانده شدند.

خبرنگاران 512 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد

سرهنگ مهدی ایزد پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آموزشی و فنی افزود: در اجرای طرح محدودیت های کرونایی جاده های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرهای دارای شرایط قرمز جریمه می شوند.

وی با اشاره به تداوم شرایط قرمز سبزوار به لحاظ ویروس کرونا افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر در راستای طرح منع ورود خودروهای غیربومی از ورود آنها به داخل شهر جلوگیری می کند.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی تا انتها هفته جاری در مناطق اعلام شده ممنوع است و خودروهایی که نقض محدودیت کنند جریمه می شوند.

ایزدپناه افزود: به هموطنان توصیه می کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیت های سراسری، از اول آذر ماه آغاز و این طرح در برخی مناطق تمدید شده است.

سبزوار در 241 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 512 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 512 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید