خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی کشور: هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، اهواز - خبرنگاران - ملی پوش خوزستانی کشتی فرنگی کشورمان گفت: تمام تلاشم را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک انجام خواهم داد و امیدوارم با خوش رنگ ترین مدال جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی کشور: هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک است

مهرداد مردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آموزشی و فنی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در این مدت سعی کردم به تمرینات بدنسازی بپردازم هر چند از تشک کشتی دور بودم و منتظر شروع مسابقات لیگ برتر هستم. ما تیم خوبی در لیگ سال جاری داریم و اگر بچه ها سرحال باشند می توانیم روی سکو باشیم.

وی با بیان اینکه در مسابقات لیگ برتر در وزن 63 کیلوگرم برای تیم فولاد اکسین به روی تشک می روم گفت: برگزاری مسابقات لیگ برای آمادگی کشتی گیران بسیار خوب است همچنین به لحاظ اقتصادی یاری حال ورزشکاران است. خوزستان با سه تیم در این پیکارها حضور داشته و از کشتی گیران خوبی بهره می برد.

ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در مورد بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از رشته های ورزشی اضافه کرد: این بیماری همه گیر بوده لذا انتظار دارم مردم این بیماری را جدی بگیرند و از ماسک استفاده نموده و سعی نمایند کمتر از منزل خارج شوند. ما ورزشکاران مانند بسیاری از مردم در این چند ماه بسیار محدود شدیم و ناگزیر با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرین می کنیم.

وی در مورد حضورش در رقابت های المپیک گفت: المپیک یک سال عقب افتاد و این موضوع یک شانس مجدد برای سایر کشتی گیران است، اردوهای تیم ملی از روز 22 شهریورماه شروع می گردد که امیدوارم با تشخیص کادر فنی تیم ملی به اردو دعوت شوم.

مردانی اضافه کرد: خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است و کشتی گیران ما جزو برترین های دنیا هستند لذا انتظار داریم که به شرایط کشتی استان بیشتر رسیدگی گردد. مبالغ قرارداد کشتی گیران در مقایسه با بعضی از رشته های ورزشی دیگر قابل مقایسه نیست و این امر باعث می گردد که کشتی گیر دغدغه اقتصادی داشته باشد.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی تیم فولاد اکسین اهواز پس از ثبت قرارداد با کشتی گیران مطرح خوزستانی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی، انصراف خود را بیان کرد که رایزنی فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری اهواز موجب شد تا این تیم بار دیگر آمادگی خود برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام(ره) را اعلام کند.

محمدهادی شعبانی، پویا ناصرپور، امیرحسین خوانساری، مهرداد مردانی، علی ذکایی مهر، بزرگ گرمسیری، امین کاویانی نژاد، محمد شربی نیازی، مهدی هدایی، محمد سرخی نژاد، رامین طاهری، علی شریفی، محمدامین حمیدی اصل و پارسا نظری اعضای تیم فولاد اکسین را تشکیل می دهند.همچنین مجید قائدی به عنوان سرمربی و فرزاد ایمانعلی زاده و حسن بیگدلی به عنوان مربی راهنمایی این تیم را برعهده دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی کشور: هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی کشور: هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید