خبرنگاران قبوض الکترونیکی صدقات جایگزین رسیدهای سنتی شد و چند خبر کوتاه

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، یزد- خبرنگاران- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رویکرد این نهاد در تحقق امداد الکترونیک، گفت: قبوض سنتی و دستی تخلیه صندوق های صدقات خانگی به رسید الکترونیکی آنی تبدیل شد.

خبرنگاران قبوض الکترونیکی صدقات جایگزین رسیدهای سنتی شد و چند خبر کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی شرح داد: تمامی نیروهای تخلیه گر صندوق های صدقات خانگی به دستگاه کارت خوان سیار (pos اندرویدی) مجهز شده اند و هنگام مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به صورت آنی صادر و به مشترکین تحویل می دهند و هم زمان پیامک مبلغ واریزی نیز برای آن ها ارسال می گردد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان برخی مزایای این شیوه، گفت: افزایش دقت، سرعت، کاهش هزینه ها در دریافت صدقات ازجمله مزایای این روش است، در مراحل بعدی، صندوق های صدقات معابر به تدریج کاهش یافته و روش های غیرحضوری پرداخت صدقات جایگزین می گردد.

مشعل چی با اشاره به شیوه های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، ادامه داد: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری#035*8877* و یا ارسال پیامک عدد یک به 8877 با سهولت صدقه روزانه را پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه مردم نیکوکار استان یزد طی شش ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 462 میلیون تومان صدقه دادند، یادآور شد: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و هزینه های درمانی نیازمندان، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و وام ضروری و کمک موردی به نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، تعامل با خیریه ها و مراکز نیکوکاری و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و کاریابی مددجویان هزینه می گردد.

***

مسوول کمیته مسابقات هیات فوتبال یزد گفت: تیم سنگ آهن بافق به عنوان کننده استان در لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه های کشور حاضر می گردد.

علیرضا میرجلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آموزشی و فنی اضافه نمود: تمرین این تیم با حضور بازیکنان بومی و غیربومی برای حضور جدی در لیگ شروع شده است .

وی با اشاره به اینکه زمان دقیق شروع لیگ هنوز توسط فدراسیون ابلاغ نشده ابراز امیدواری کرد این تیم به عنوان کننده استان در رقابت ها پیروز باشد.

مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان و انتخابی کشور سال گذشته با حضور 10 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با انجام 90 بازی پیگیری شد.

در انتها تیم سنگ آهن بافق با کسب 43 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های میرک کیش مهریز با 38 و فولاد آلیاژی یزد با 35 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم سنگ آهن با کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه های استان یزد مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

هم اکنون تیم های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به کنندگی از این استان حضور دارد.

مرکز شهرستان بافق با 50 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری یزد قرار گرفته است.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 30 تیم فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 100 تیم در لیگ استان دارد.

***

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتطامی یزد یزد گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر درگیری با سلاح سرد چند نفر در یکی از خیابان های مرکز استان که باعث وحشت شهروندان شده بود عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی رسایی اضافه نمود: با بررسی ماموران اداره عملیات پلیس اطلاعات معین شد متهمان که اراذل و اوباش نوپدید و نوظهور هستند با سلاح سرد به یکدیگر حمله کرده و پس از مجروح کردن هم از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران و شناسایی مجرمان فراری اظهار کرد: ماموران با هماهنگی و اخذ مجوز قضایی متهمان را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه قبل از انجام هرگونه عکس العملی دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان 60 درصد در شهرستان یزد زندگی می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قبوض الکترونیکی صدقات جایگزین رسیدهای سنتی شد و چند خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قبوض الکترونیکی صدقات جایگزین رسیدهای سنتی شد و چند خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید