جوکر 2 هنوز در حال ساخت است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، برخی گزارش ها نشان می دهند کمپانی برادران وارنر کماکان در حال کار روی فیلم جوکر 2 (Joker 2) با بازی واکین فینیکس است.

جوکر 2 هنوز در حال ساخت است

انتها بندی فیلم جوکر به گونه ای بود که راه را برای روایت ادامه داستان زندگی مهم ترین دشمن بتمن باز می گذاشت. اما چندی پس از اکران این فیلم، تاد فیلیپس کارگردان و نویسنده آن گفت تمایلی به ساخت قسمت دوم جوکر ندارد، ولی در سال 2020 گزارش هایی منتشر شد که خبر از توافق کمپانی برادران وارنر با واکین فینیکس و فیلیپس برای ساخت جوکر 2 می داد و حالا اخباری منتشر شده که نشان می دهد برادران وارنر یک قدم دیگر به ساخت این فیلم نزدیک تر شده است.

هالیوود ریپورتر در گزارش جدیدش پیرامون پروژه های آینده برادران وارنر اعلام کرده این کمپانی کماکان روی تولید و اکران جوکر 2 حساب باز کرده است و این فیلم در مرحله ساخت قرار گرفته است. در بخش دیگری از این گزارش به این موضوع اشاره شده که کارگردان و بازیگر نقش اصلی فیلم سوپرمن بعدی احتمالا سیاه پوست خواهند بود.

در بخش های انتهای فیلم قبلی آرتور به یک تیمارستان ایالتی منتقل شد، اما با توجه به آنچه که دیدیم، احتمالا او با کشتن پزشک یا مراقبش از تیمارستان فرار کرده و در فیلم جوکر 2 می توانیم شاهد ادامه شرارت های وی در گاتهام باشیم. همچنین در سکانسی از جوکر، آرتور با بروس وین جوان دیدار کرد و این احتمال هم وجود دارد که داستان دنباله جوکر چند سال پس از فیلم اصلی رقم بخورد و در آن شاهد مقابله این دو شخصیت باشیم. همچنین برخی طرفداران اعتقاد دارند علاقه آرتور به شخصیت صوفی با بازی زازی بیتز هم می تواند یکی از عوامل فرار او از تیمارستان باشد.

فیلم جوکر نشان می داد که آرتور فلک تنها یک انسان فقیر و درمانده است که قصد آزار رساندن به کسی را ندارد، اما هنگامی که هیچ کس در شهر گاتهام او را درک نکرد، عقده گشایی های وی باعث به وجود آمدن شخصیت خشن جوکر شد. جوکر تاد فیلیپس در ماه اکتبر 2019 (مهر 1398) با بودجه کمتر از 70 میلیون دلار روی پرده رفت و توانست در سراسر جهان به فروشی بالغ بر 1 میلیارد دلار دست یابد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "جوکر 2 هنوز در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکر 2 هنوز در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید