جمشیدی: لیگ 1400 را اواخر سال استارت می زنیم، فعلاً اردو برگزار نمی کنیم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، دبیر فدراسیون گلف گفت: فعلاً اردوهای گلف و سایر رشته های تابعه لغو شده است تا به شرایط پایدار نسبی برسیم.

جمشیدی: لیگ 1400 را اواخر سال استارت می زنیم، فعلاً اردو برگزار نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزشی و فنی، مهراد جمشیدی در حاشیه مسابقه مینی گلف کارمندان وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری اردوهای تیم های ملی گلف و رشته های تابعه گفت: علی رغم اینکه در گلف می توانیم به راحتی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، اما برگزاری اردوها مستلزم تجمیع نفرات است. ما از 13 استان ملی پوش داریم که باید وارد اردو شوند. بحث حرکت از مبدا تا مقصد ممکن است چالش برانگیز باشد. از طرفی آنها بین پنج تا 10 روز در اردو هستند و کنار هم قرار دریافت نیازمند پروتکل های زیادی است. به همین دلیل فعلاً اردوها لغو شده است تا به شرایط پایدار نسبی برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ آموزشی و فنی بخوانید. (کلیک کنید)

دبیر فدراسیون گلف در مورد برگزاری لیگ در سال 99 گفت: امکان برگزاری لیگ در حال حاضر وجود ندارد. لیگ سال گذشته نیز بدون اعلام نتایج لغو شد. دو هفته از دور رفت لیگ باقی مانده بود، ولی مجبور شدیم آن را لغو کنیم. امیدوارم لیگ 1400 را استارت بزنیم. در انتهای سال 99 مراسم قرعه کشی را انجام می دهیم و اگر یک هفته از بازی ها هم انجام شود باز هم در سال 99 کار آغاز خواهد شد. به این دلیل عنوان لیگ 1400 را در نظر گرفتیم که 90 درصد بازی ها در سال آینده انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جمشیدی: لیگ 1400 را اواخر سال استارت می زنیم، فعلاً اردو برگزار نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی: لیگ 1400 را اواخر سال استارت می زنیم، فعلاً اردو برگزار نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید