جدیدترین خبر درباره پیشنهاد عربستانی ها به مسی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، عربستان سعودی به شدت مایل است تا تمام کوشش خود را برای جذب لیونل مسی انجام دهد. آن ها پس از به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو در سرانجام سال گذشته میلادی، در حال آماده سازی پیشنهادی هستند تا مسی را متقاعد نمایند تا آخرین سال های فوتبالی خود را در این کشور عربی بگذراند. سیاستمداران برای انجام این کار حتی مایل به تغییر قوانین و افزایش سقف حقوق هستند.

جدیدترین خبر درباره پیشنهاد عربستانی ها به مسی

رونالدو با النصر قرارداد بسته و باشگاهی که علاقه مند به جذب مسی است باشگاه الهلال است که در حال حاضر به وسیله فیفا تحریم شده و تا تابستان قادر به جذب بازیکن نیست. الهلال تاریخی ترین باشگاه عربستان سعودی است و اخیراً در جام باشگاه های دنیا به مصاف رئال مادرید رفته است.

پس از اینکه خورخه پدر و ایجنت مسی روز سه شنبه در عربستان دیده شد، بازار شایعات در خصوص آینده این بازیکن داغ تر شد، هرچند خیلی ها معتقدند که او برای انجام معاملات تجاری به این کشور سفر نموده است. در همین حال، پسرش هنوز بر سر تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به توافق نرسیده و قرارداد او تنها تا سرانجام ماه ژوئن اعتبار دارد.

همانطور که نشریه مارکا گزارش داده، عربستان سعودی میخواهد همان پولی را به مسی پیشنهاد دهد که رونالدو را به این کشور کشاند. این بدان معناست که مسی می تواند 220 میلیون یورو در هر فصل برای حضور در این تیم و به عنوان سفیر عربستان سعودی به دست بیاورد.

اهالی ریاض معتقدند که رویای آن ها برای حضور هر دو ستاره در لیگ خود می تواند محقق گردد. رونالدو برای دو فصل و نیم به النصر پیوسته، اما مسی پیشنهاد یک ساله دریافت می نماید. ورود رونالدو به این کشور بسیار تاثیرگذار بوده و در عربستان سعودی معتقدند که از حالا به بعد می توانند ستاره های بیشتری را به لیگ داخلی خود جذب نمایند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "جدیدترین خبر درباره پیشنهاد عربستانی ها به مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبر درباره پیشنهاد عربستانی ها به مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید